• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Contemporary Perspectives on Corporate Marketing: Contemplating Corporate Branding, Marketing and Communications in the 21st Century » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Contemporary Perspectives on Corporate Marketing: Contemplating Corporate Branding, Marketing and Communications in the 21st Century

ISBN-13: 9781138206069 / Angielski / Miękka / 2016 / 176 str.

John M. T. Balmer; Laura Illia; Almudena Gonzalez Del Valle Brena
Contemporary Perspectives on Corporate Marketing: Contemplating Corporate Branding, Marketing and Communications in the 21st Century John M. T. Balmer Laura Illia Almudena Gonzale 9781138206069 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Contemporary Perspectives on Corporate Marketing: Contemplating Corporate Branding, Marketing and Communications in the 21st Century

ISBN-13: 9781138206069 / Angielski / Miękka / 2016 / 176 str.

John M. T. Balmer; Laura Illia; Almudena Gonzalez Del Valle Brena
cena 251,52
(netto: 239,54 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 246,78
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Scholars from various disciplines within the fields of public relations, branding, marketing and corporate identity have come together in Contemporary Perspectives on Corporate Marketing to offer the latest approaches and studies in these areas.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138206069
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
176
Waga:
0.26 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 0.97
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Preface  1. Organizational Marketing: Its Nature and Strategic Significance?  2. Corporate Communication and the Corporate Persona  3. Managing Brands From Within  Part I: Managing Corporate Brands: Integrating them with Multiple and National Identities  4. Confucius meets Mao: The Changing Chinese National Identity and Implications for National Branding  5. Corporate Brand Intergration in Mergers and Acquisitions  Part II: An Employee Perspective to Brand and Identity Management  6. Relationships and Quality Management: The Pastificio Rana Case Study  7. Corporate Branding: An Employee Perspective  Part III: Brand, CSR and Reputation  8. Successfully Establishing a Green Image for an Established Detergent Brand: The 'Small and Mighty' Case  9. Haven't we met Before?: An Investigation on the Influence of Familiarity on the Cognitive Process Underlying Reputation Formation



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia