• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Contemporary Perspectives on Corporate Marketing: Contemplating Corporate Branding, Marketing and Communications in the 21st Century » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Contemporary Perspectives on Corporate Marketing: Contemplating Corporate Branding, Marketing and Communications in the 21st Century

ISBN-13: 9780415662093 / Angielski / Twarda / 2013 / 176 str.

John Balmer; Laura Illia; Almudena Gonz Lez Del Valle
Contemporary Perspectives on Corporate Marketing: Contemplating Corporate Branding, Marketing and Communications in the 21st Century Balmer, John M. T. 9780415662093 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Contemporary Perspectives on Corporate Marketing: Contemplating Corporate Branding, Marketing and Communications in the 21st Century

ISBN-13: 9780415662093 / Angielski / Twarda / 2013 / 176 str.

John Balmer; Laura Illia; Almudena Gonz Lez Del Valle
cena 727,18
(netto: 692,55 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 705,23
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Corporate marketing and corporate communications are topics that have grown in scholarly and practical importance in these last decades. Fields such as branding, marketing communications and public relations have all contributed to this boost.

Whilst there is a large amount of literature on each of these disciplines, there is little systematic development from the perspective of corporate marketing and corporate communication studies, although these two have the most to contribute to how companies manage their brands, image and corporate identities in the 21st Century. This book seeks to redress this balance and provide insights, via case studies or histories, on issues such as nation branding, managing multiple corporate identities during merger and acquisitions and establishing a company s CSR and green image.

Scholars from various disciplines within the fields of public relations, branding, marketing and corporate identity have come together in Contemporary Perspectives on Corporate Marketing to offer the latest approaches and studies in these areas. As such, it will become a platform for developments in the field and serve as a respected reference resource for corporate marketing and corporate communication studies.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Interpretive Marketing Research
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415662093
Rok wydania:
2013
Numer serii:
000395580
Ilość stron:
176
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Preface  1. Organizational Marketing: Its Nature and Strategic Significance?  2. Corporate Communication and the Corporate Persona  3. Managing Brands From Within  Part I: Managing Corporate Brands: Integrating them with Multiple and National Identities  4. Confucius meets Mao: The Changing Chinese National Identity and Implications for National Branding  5. Corporate Brand Intergration in Mergers and Acquisitions  Part II: An Employee Perspective to Brand and Identity Management  6. Relationships and Quality Management: The Pastificio Rana Case Study  7. Corporate Branding: An Employee Perspective  Part III: Brand, CSR and Reputation  8. Successfully Establishing a Green Image for an Established Detergent Brand: The 'Small and Mighty' Case  9. Haven't we met Before?: An Investigation on the Influence of Familiarity on the Cognitive Process Underlying Reputation Formation



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia