• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Consuming Experience » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Consuming Experience

ISBN-13: 9780415382434 / Angielski / Twarda / 2006 / 208 str.

Antonella Caru; Bernard Cova
Consuming Experience Antonella Caru Bernard Cova 9780415382434 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Consuming Experience

ISBN-13: 9780415382434 / Angielski / Twarda / 2006 / 208 str.

Antonella Caru; Bernard Cova
cena 921,09
(netto: 877,23 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 881,54
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book covers the 'hot topic' of the experiential consumption in an accessible manner and from a unique industry perspective which is not used in any other book. It highlights the idea that an experience is not something that can be readily managed by firms and is not limited to the market: an individual's daily life is made up of consuming experiences that can occur with or without a market relation. Offering an overview of the consumption experience, it outlines a continuum of experiences of consumption that consumers go through, including:

  • those that are mainly constructed by consumers around small items that comprise their daily life, such as organic products and non-profit or local associations
  • those that have been co-developed by companies and consumers: tourism or adventure projects, rock concerts and cultural events
  • those that have been largely developed by the companies where consumers are immersed in a hyper-real context such as fashion, sports brands, edutainment and retail.
Broad and comprehensive, this book provides a challenging vision of the consumption experience, which is an invaluable tool for all those studying marketing and consumer behaviour.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415382434
Rok wydania:
2006
Ilość stron:
208
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
23.93 x 16.26 x 1.57
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

 Part 1: Setting Up the Scene of the Consumer Experience  1. Consuming Experiences: An Introduction  2. Agents in Paradise: Experiential Co-Creation Through Emplacement, Ritualization and Community  3. Consumer Immersion in an Experiential Context  Part 2: Customer Driven Experiences  4. I Feel Good: Who Needs the Market? - Struggling and Having Fun With Consumer-Driven Experiences  5. Consumption Experiences and Product Meaning: Pasta for Young Italian Consumers  6. The Blandness and Delights of a Daily Object  Part 3: Co-Driven Experiences  7. Consumption Experience, Self-Narrative and Self-Identity: The Example of Trekking  8. The Drivers of Hedonic Consumption Experience: A Semiotic Analysis of Rock Concerts  9. Fashion as the Ultimate Experiential Object: The Case of Issey Miyake’s A-POC Brand  Part 4: Company Driven Experiences  10. Converging Industries through Experience: Lessons from Edutainment  11. How Value-Based Brands Create Valuable Experiences: The Case of Sports Brands  12. Reenchantment of Retailing: Towards Utopian Islands  Part 5: Conclusion  13. Consuming Experiences: Retrospect and Prospects

Caru, Antonella; Cova, Bernard

Cova, Bernard BERNARD COVA is Professor of Marketing and Directo... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia