• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Consumers and Services » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Consumers and Services

ISBN-13: 9780471962694 / Angielski / Miękka / 1998 / 284 str.

Mark Gabbott;Gabbot;Hogg
Consumers and Services Mark Gabbott Gabbot                                   Hogg 9780471962694 John Wiley & Sons - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Consumers and Services

ISBN-13: 9780471962694 / Angielski / Miękka / 1998 / 284 str.

Mark Gabbott;Gabbot;Hogg
cena 302,68 zł
(netto: 288,27 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 299,59 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Increasing attention has been paid in recent years to the marketing of services. This has been prompted by a recognition that services are an increasingly important sector of the economy and that they require a different approach to marketing. Consumers and Services approaches service marketing from a consumer perspective and draws together current understanding of service consumption from both an academic and practitioner point of view. This groundbreaking book is the first serious attempt to look at buyer behaviour in service sector industries and is suitable for graduate and advanced undergraduate students enrolled in consumer behaviour and service marketing courses. This unique book features
* a synthesis of current literature in the areas of consumer behaviour and services marketing
* a number of sectoral case studies which examine buyer behaviour in service industries, i.e., tourism, finance, charities, professional, health and retail
* internationally authored cases from US, Scandinavia, and Europe
"This looks like an interesting book that will fit well into two increasingly popular subject areas." Dr E. M. Jacobs, Sheffield University Management School "It is a much needed contribution in the field of service sector marketing." B. R. Lewis

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Customer Relations
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
John Wiley & Sons
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780471962694
Rok wydania:
1998
Ilość stron:
284
Waga:
0.42 kg
Wymiary:
22.89 x 15.27 x 1.78
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

THE SERVICE CONSUMER.

Consumers and Services.

Pre–Consumption of Services.

Consuming Services.

Evaluating Services.

THE SERVICE CONSUMER IN CONTEXT.

The Tourism and Travel Consumer.

The Professional Services Consumer.

The Financial Services Consumer.

The Healthcare Consumer.

The Charity Consumer.

CONCLUSION.

Conclusion.

Index.

Increasing attention has been paid in recent years to the marketing of services. This has been prompted by a recognition that services are an increasingly important sector of the economy and that they require a different approach to marketing. Consumers and Services approaches service marketing from a consumer perspective and draws together current understanding of service consumption from both an academic and practitioner point of view. This groundbreaking book is the first serious attempt to look at buyer behaviour in service sector industries and is suitable for graduate and advanced undergraduate students enrolled in consumer behaviour and service marketing courses. This unique book features

  • a synthesis of current literature in the areas of consumer behaviour and services marketing
  • a number of sectoral case studies which examine buyer behaviour in service industries, i.e., tourism, finance, charities, professional, health and retail
  • internationally authored cases from US, Scandinavia, and Europe
"This looks like an interesting book that will fit well into two increasingly popular subject areas." Dr E. M. Jacobs, Sheffield University Management School "It is a much needed contribution in the field of service sector marketing." B. R. Lewis

Gabbott, Mark Hans Kasper is Professor of Services and Retail Ma... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia