• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Consumer Research : Postcards From the Edge » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Consumer Research : Postcards From the Edge

ISBN-13: 9780415156844 / Angielski / Twarda / 1997 / 428 str.

Stephen Brown;Darach Turley;Stephen Brown
Consumer Research : Postcards From the Edge Stephen Brown Darach Turley Stephen Brown 9780415156844 Taylor & Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Consumer Research : Postcards From the Edge

ISBN-13: 9780415156844 / Angielski / Twarda / 1997 / 428 str.

Stephen Brown;Darach Turley;Stephen Brown
cena 268,23 zł
(netto: 255,46 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 251,82 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

In recent years the study of consumption has become one of the most important areas of knowledge in the social sciences. In business studies and marketing, the nature of consumer research has undergone a profound change. Postmodern perspectives which challenge and undermine previously held notions of consumer identity, belief and decision-making have radically altered our understanding of consumer practice and marketing theory. This volume is a collection of essays by exponents of postmodern consumer research from Europe and America. Topics covered include: chronicle, composition and fabulation in consumer research; postmodern approaches to pluralism in consumer research; marketing in cyberspace; poststructuralism in marketing; and semiotics in marketing and consumer research.

Consumer Research: Postcards from the Edge is a collection of cutting-edge essays by leading exponents of postmodern consumer research from Europe and America. Topics covered include:
* chronicle, composition and fabulation in consumer research
* postmodern approaches to pluralism in consumer research
* marketing in cyberspace
* poststructuralism in marketing
* semiotics in marketing and consumer research

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Marketing - Research
Wydawca:
Taylor & Francis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415156844
Rok wydania:
1997
Dostępne języki:
Ilość stron:
428
Waga:
0.86 kg
Wymiary:
23.4 x 15.6
Oprawa:
Twarda

Eric J. Arnould, University of South Florida, USA, Russell W. Belk, University of Utah, USA, Stephen Brown, University of Ulster, Richard Elliott, St. Anne's College, Oxford, Basil Englis, Berry College, Mt. Berry, USA, A. Fuat Firat, Arizona State University, USA, Gordon R. Foxall, Birmingham Business School, University of Birmingham, Morris B. Holbrook, Columbia University, USA, Laurie Meamber, University of California, Irvine, USA, David Glen Mick, University of Wisconsin, USA, Stephanie O'Donohoe, University of Edinburgh, Rhona Reid, University of Ulster, Coleraine, Mark Ritson, University of Lancaster, Michael R. Solomon, Auburn University, Alabama, USA, Barbara B. Stern, Rutgers, The State University of New Jersey, USA, Craig J. Thompson, University of Wisconsin - Madison, USA, Darach Turley, Dublin City University, Caroline Tynan, Nottingham Trent University, Alladi Venkatesh, University of California, Irvine, USA.

Stpehn Brown, Darach Turley



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia