• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Consumer Behavior in Asia: Issues and Marketing Practice » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Consumer Behavior in Asia: Issues and Marketing Practice

ISBN-13: 9781138991682 / Angielski / Miękka / 2016 / 130 str.

Erdener Kaynak;Tsang-Sing Chan
Consumer Behavior in Asia: Issues and Marketing Practice Erdener Kaynak, Tsang-Sing Chan 9781138991682 Taylor and Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Consumer Behavior in Asia: Issues and Marketing Practice

ISBN-13: 9781138991682 / Angielski / Miękka / 2016 / 130 str.

Erdener Kaynak;Tsang-Sing Chan
cena 242,34
(netto: 230,80 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 236,70
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Understand the Asian consumer’s demands and effective marketing strategies!

The emergence of China as a viable consumer market has created tremendous opportunities for international or multinational firms looking for market entry or expansion in China. At the same time, the evolution of the Chinese economy and the increasing heterogeneity of Chinese consumers also pose a great deal of challenges for global marketers trying to assess and evaluate the Chinese market. Consumer Behavior in Asia: Issues and Marketing Practice will help marketers and market researchers understand Asia’s consumer market by providing you with a consumer segmentation of China’s 1.25 billion population as it explores Asia’s cultural values, consumer perceptions, and attitudes.

From this book, you will discover everything from perceptions and preferences toward advertising and different consumer goods to the emergence and growth of different upper class sectors. Consumer Behavior in Asia provides you with demographics, psychographics, and life-styles of Asian consumers to assist you in successfully entering the Asian market. Academics and business executives will be able to examine the emergence of the Asian markets and focus on the similarities and differences of Asian consumers with Western counterparts.

Consumer Behavior in Asia will enable you to accurately assess market demands and enact effective marketing strategies. With this essential book you will explore several studies that reveal information on Asian consumers, including:

  • marketing strategies for firms to adjust and thrive as fast food providers in Asia
  • market segmentation considerations for rural and urban areas
  • a complete outline of China’s population segments, buying preferences, and spending power
  • consumer decisions based on the country-of-brand and brand of product
  • Asian generation X-ers’perceptions toward advertising
  • influences of cultural forces on consumer behavior, such as the importance of gift giving

    Consumer Behavior in Asia provides you with a complete overview of China’s economy and highlights the attractiveness of the growing market. The plethora of business opportunities in China is epitomized by the encouraging words one would say to an ambitious merchant--“Go west, young man--to the East!”

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > International - Marketing
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Marketing - Research
Wydawca:
Taylor and Francis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138991682
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
130
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Erdener Kaynak, Tsang-Sing Chan



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia