• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Consumer Assessment of New Creative Products - China and the US » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Consumer Assessment of New Creative Products - China and the US

ISBN-13: 9783659851032 / Angielski / Miękka / 2016 / 128 str.

Eva Teruzzi; Selcuk Acar
Consumer Assessment of New Creative Products - China and the US Teruzzi, Eva; Acar, Selçuk 9783659851032 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Consumer Assessment of New Creative Products - China and the US

ISBN-13: 9783659851032 / Angielski / Miękka / 2016 / 128 str.

Eva Teruzzi; Selcuk Acar
cena 147,50 zł
(netto: 140,48 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 147,50 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This cross-cultural research investigates how consumers assess creativity in new products and if their assessment impacts desire to own. Implicit and explicit scale-based measures were tested in China and the U.S. in online consumer samples and were positively correlated. Novelty, affect and importance dimensions of creative products were tested through Horn and Salvendy's (2006, 2009) Product Creativity Measurement (PCM) scale. Findings point to a different role of novelty in determining desirability of creative new products across-cultures. In fact, novelty and affect are key to explain desire to own in China, while affect and importance are the drivers in the U.S. Affect, which can be viewed as hedonic value, is the key driver of desire to own creative new products across-cultures. Individual differences related to demographics, tolerance of ambiguity and interest in the study product category were also examined. Findings related to novelty, affect and tolerance of ambiguity suggest that traditional cross-cultural views need to be reconsidered. The study has been administered to a sample of 502 consumers aged 18 or older, evenly distributed between genders

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659851032
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
128
Wymiary:
15x22x0
Oprawa:
Miękka

Eva has grown about 30 years of business experience. She works as Product Marketing director in a service company, and as contract professor in two Italian Universities. With an MA (Italy, IULM) and an MSc (USA, Buffalo State College), Eva has authored managerial and academic papers and presented at several conferences in Italy and abroad.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia