• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Conceptualising and Assessing Tour Guides' Intercultural Competence » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Conceptualising and Assessing Tour Guides' Intercultural Competence

ISBN-13: 9783639140217 / Angielski / Miękka / 2009 / 184 str.

Xin Yu
Conceptualising and Assessing Tour Guides' Intercultural Competence Xin Yu 9783639140217 VDM Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Conceptualising and Assessing Tour Guides' Intercultural Competence

ISBN-13: 9783639140217 / Angielski / Miękka / 2009 / 184 str.

Xin Yu
cena 304,88 zł
(netto: 290,36 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 304,88 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Outbound travel by Chinese citizens has grown rapidly in recent years, with 40.95 million Mainland Chinese travelling outside China in 2007. It is predicted that by 2020 China will become the fourth largest country of tourist origin in the world. When travelling overseas, most Chinese holidaymakers join group tours escorted by Chinese-speaking local guides. These tour guides serve as the main point of contact between destination countries and the Chinese visitors. Despite the importance of the tour guides' job for the Chinese market, limited academic studies have been conducted on Chinese-speaking tour guides in general, and on tour guides' intercultural competence (IC) in particular. This book provides insights into what constitutes the IC of tour guides, what factors are associated with intercultural competence, and how the tour guides' IC impacts on the guided tour experience. The book is useful to tour guides escorting Chinese tour groups, and to students and researchers in tourism studies or anyone else who are interested in tour guiding and tourism research.

Outbound travel by Chinese citizens has grown rapidly in recent years, with 40.95 million Mainland Chinese travelling outside China in 2007. It is predicted that by 2020 China will become the fourth largest country of tourist origin in the world. When travelling overseas, most Chinese holidaymakers join group tours escorted by Chinese-speaking local guides. These tour guides serve as the main point of contact between destination countries and the Chinese visitors. Despite the importance of the tour guides job for the Chinese market, limited academic studies have been conducted on Chinese-speaking tour guides in general, and on tour guides intercultural competence (IC) in particular. This book provides insights into what constitutes the IC of tour guides, what factors are associated with intercultural competence, and how the tour guides IC impacts on the guided tour experience. The book is useful to tour guides escorting Chinese tour groups, and to students and researchers in tourism studies or anyone else who are interested in tour guiding and tourism research.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Ekonomia
Wydawca:
VDM Verlag
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783639140217
Rok wydania:
2009
Ilość stron:
184
Waga:
0.27 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.07
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Dr Xin Yu holds a PhD in Tourism Management from Monash
University, Australia. Her recent research interests cover
intercultural communication, visitor experiences and peer
interaction for learning in multicultural classrooms. Dr Yu is
currently a research fellow at the Centre for the Study of
Higher Education, University of Melbourne.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia