• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Cómo atender clientes con estilo japonés » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Cómo atender clientes con estilo japonés

ISBN-13: 9783846560495 / Hiszpański / Miękka / 2011 / 92 str.

David Huerta; Alejandro Miyashiro
Cómo atender clientes con estilo japonés Huerta David 9783846560495 Editorial Acad Mica Espa Ola - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Cómo atender clientes con estilo japonés

ISBN-13: 9783846560495 / Hiszpański / Miękka / 2011 / 92 str.

David Huerta; Alejandro Miyashiro
cena 174,45
(netto: 166,14 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 174,45
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Como atender clientes con estilo japones, es la memoria de la inclusion en un establecimiento hotelero de un nuevo producto, un restaurante japones, y la preparacion y herramientas para el cambio de paradigma en los trabajadores que debian asumir el reto. En las experiencias e informacion recogidas en esta labor, se hace hincapie en la restauracion, no obstante, se abordan tambien otros aspectos generales de aplicacion practica en otras areas de la rama hotelera, la extrahotelera, asi como otros tipos de establecimientos donde se necesite dar sentido japones a lo que se hace. Sirvan tambien estas paginas como un sincero homenaje a las miles de victimas por el terremoto y posterior Tsunami mas potentes sufridos en Japon hasta la fecha, ocurrido en la costa del Pacifico en la region de T hokude el 11 de marzo 2011, y sus horribles consecuencias."

Cómo atender clientes con estilo japonés, es la memoria de la inclusión en un establecimiento hotelero de un nuevo producto, un restaurante japonés, y la preparación y herramientas para el cambio de paradigma en los trabajadores que debían asumir el reto. En las experiencias e información recogidas en esta labor, se hace hincapié en la restauración, no obstante, se abordan también otros aspectos generales de aplicación práctica en otras áreas de la rama hotelera, la extrahotelera, así como otros tipos de establecimientos donde se necesite dar sentido japonés a lo que se hace. Sirvan también estas páginas como un sincero homenaje a las miles de víctimas por el terremoto y posterior Tsunami más potentes sufridos en Japón hasta la fecha, ocurrido en la costa del Pacífico en la región de Tōhokude el 11 de marzo 2011, y sus horribles consecuencias.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Ekonomia
Wydawca:
Editorial Acad Mica Espa Ola
Język:
Hiszpański
ISBN-13:
9783846560495
Rok wydania:
2011
Ilość stron:
92
Waga:
0.14 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.56
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Cuba,1952. Profesor de Ciencias Biológicas. Docente desde 1972. Asesor en el Ministerio de Educación, República Popular de Mozambique, de 1986 a 1988. Profesor Adjunto de la Escuela de Hotelería y Turismo de Varadero.Especialista en Formación del Hotel Meliá Las Américas y Profesor Asistente universitario.Master en Psicología Organizacional.

Huerta, David David Huerta is widely regarded as Mexico's finest... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia