• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Communicating the Sacred: Varieties of Religious Marketing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Communicating the Sacred: Varieties of Religious Marketing

ISBN-13: 9781433187124 / Angielski / Twarda / 2022

Milos Hubina; Francis S. M. Chan
Communicating the Sacred: Varieties of Religious Marketing Milos Hubina Francis S. M. Chan 9781433187124 Peter Lang Inc., International Academic Publi - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Communicating the Sacred: Varieties of Religious Marketing

ISBN-13: 9781433187124 / Angielski / Twarda / 2022

Milos Hubina; Francis S. M. Chan
cena 489,36 zł
(netto: 466,06 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 485,58 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The book explores marketing as a genuine component of religious traditions. It investigates the theme across a large historic and geographical area, as well as a variety of expressions.

Kategorie:
Religia
Kategorie BISAC:
Religion > Indigenous, Folk & Tribal
Religion > Christian Church - Canon & Ecclesiastical Law
Religion > Christianity - Literature & the Arts
Wydawca:
Peter Lang Inc., International Academic Publi
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781433187124
Rok wydania:
2022
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

List of Illustrations - List of Tables - List of Abbreviations - Milos Hubina: Introduction: All Religion is Marketing - Adam Anczyk/Halina Grzymala- Moszczynska: Religion on a Placard: A Study on Advertising New Religious Movements in Contemporary Poland - Jana Benická: A Disappeared Leader: Falun Gong and Its Advertisement Outside China - Francis S.M. Chan: 'Failure' of Catholic Propaganda: The Case of Evangelization in Thailand - Dusan Deák: Communicating Devotion: Sharing Experience and Calling for Participation among Muslim Varkaris in India - Julia Estève/Dominique Soutif: Yasovarman I, a Master Propagandist in 9th CE Cambodia - Milos Hubina: The Forest for the Trees: Some Systemic Features of Buddhist Advertising and Propaganda - Pavol Kosnác: Jihadi Marketing: Reasons for the Success of Islamic State Propaganda - Milan Kovác: Visual Propaganda in the Maya Proto- Writing Period: The Example of Stucco Frieze from Palace H-Sub 2, Uaxactun, Guatemala - R.Jeremy Saul: Forward-Looking Statements: How Mediums and Charismatics Make Their Publics - Andrej Zeman: Were Miracles and Martyrdoms Means of Christian Mass Marketing? - About the Authors -Index.

Milos Hubina is Assistant Professor at the College of Religious Studies at Mahidol University in Thailand. He received his PhD in comparative religions from Comenius University in Bratislava, Slovakia. He is the author of Consciousness Vast Like an Ocean: Philosophy and Meditation in Indian Buddhism (in Slovak). His professional interests include Theravada rituals, religion and motivation, and cognitive studies of religion.

Francis S.M. Chan is Foreign Expert at the College of Religious Studies at Mahidol University in Thailand and English Master Trainer at the Institute of International Education-Southeast Asia. He received his PhD in religious studies from Mahidol University in Thailand. He is the author of "Attitudes of Bangkok Catholics Toward Buddhists," published in Studia Orientalia Slovaca. His professional interests include comparative religion and Christian minorities in Asia.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia