• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Communicating Artificial Intelligence (AI) » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Communicating Artificial Intelligence (AI)

ISBN-13: 9780367679965 / Miękka / 2023 / 124 str.

Communicating Artificial Intelligence (AI)  9780367679965 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Communicating Artificial Intelligence (AI)

ISBN-13: 9780367679965 / Miękka / 2023 / 124 str.

cena 193,06
(netto: 183,87 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 193,06
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book tackles the hirtherto unexplored research areas with special emphasis on conditions, components, and consequences of cognitive, attitudinal, affective, and behavioural dimensions toward communication and AI.

Kategorie:
Literatura piękna, Sensacyjna
Kategorie BISAC:
Fiction > Political
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
ISBN-13:
9780367679965
Rok wydania:
2023
Ilość stron:
124
Wymiary:
25.4 x 17.8
Oprawa:
Miękka

Communicating Artificial Intelligence (AI): Theory, Research, and Practice

Seungahn Nah, Jasmine McNealy, Jang Hyun Kim and Jungseock Joo

1. Artificial Intelligence in the Dutch Press: An Analysis of Topics and Trends

Maurice Vergeer

2. I-It, I-Thou, I-Robot: The Perceived Humanness of AI in Human-Machine Communication

David Westermann, Autumn P. Edwards, Chad Edwards, Zhenyang Luo and Patric R. Spence

3. A Bot and a Smile: Interpersonal Impressions of Chatbots and Humans Using Emoji in Computer-mediated Communication

Austin Beattie, Autumn P. Edwards and Chad Edwards

4. Predicting AI News Credibility: Communicative or Social Capital or Both?

Sangwon Lee, Seungahn Nah, Deborah S. Chung and Junghwan Kim

5. Privacy, Values and Machines: Predicting Opposition to Artificial Intelligence

Josep Lobera, Carlos J. Fernández Rodríguez and Cristóbal Torres-Albero

6. Making up Audience: Media Bots and the Falsification of the Public Sphere

Rose Marie Santini, Debora Salles, Giulia Tucci, Fernando Ferreira and Felipe Grael

Seungahn Nah is Professor at the University of Oregon, USA. Dr Nah specializes in digital media, community, and democracy. His works have appeared in prestigious journals. He currently serves as an associate editor of the Journal of Communication and Mass Communication & Society.

Jasmine E. McNealy is Associate Professor at the University of Florida, USA. Dr McNealy specializes in media, information, and emerging technology, with a view toward influencing law and policy. Her current research focuses on privacy, surveillance, and data governance with an emphasis on marginalized communities.

Jang Hyun Kim is School Head (Chair) for School of Convergence, Sungkyunkwan University, South Korea. Dr Kim is also an Associate Professor in the Department of Interaction Science. His research interests include social/semantic network analysis, reputation/crisis communication, and future media.

Jungseock Joo is Assistant Professor in Communication at University of California, USA. His research primarily focuses on understanding multimodal human communication with computer vision and deep learning. His research has been supported by the National Science Foundation, Hellman Foundation, and other industrial sponsors. He was a research scientist at Facebook prior to joining UCLA.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia