• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Commodifying Everything: Relationships of the Market » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Commodifying Everything: Relationships of the Market

ISBN-13: 9780415935906 / Angielski / Twarda / 2003 / 306 str.

Susan Strasser
Commodifying Everything: Relationships of the Market Strasser, Susan 9780415935906 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Commodifying Everything: Relationships of the Market

ISBN-13: 9780415935906 / Angielski / Twarda / 2003 / 306 str.

Susan Strasser
cena 707,28
(netto: 673,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

First Published in 2003. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Economics - General
Business & Economics > Makroekonomia
Business & Economics > Historia ekonomii
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Hagley Perspectives on Business and Culture
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415935906
Rok wydania:
2003
Numer serii:
000206774
Ilość stron:
306
Waga:
0.53 kg
Wymiary:
23.57 x 16.71 x 2.26
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

"Covering an unusual mix of goods and services, these original essays illuminate how the market has entered into all spheres of human life, from the personal dimensions of everyday life to public policy and statecraft. Together they demonstrate how commodification goes beyond economic relationships to encompass cultural, social, and political processes. Whether exploring the commercialization of health care, the ambiguous status of pets, or the place of cheese in national identity, Commodifying Everything offers keen historical analyses and surprising insights." -- Kathy Peiss, University of Pennsylvania

BOUNDARIES OF THE MARKET Susan Strasser , Introduction Jean-Christophe Agnew , The Give and Take of Consumer Culture LOVE AND MONEY: INTIMATE RELATIONSHIIPS AND THE MARKET Katherine C. Grier , Buying Your Friends: The Pet Business and American Consumer Culture Helen Sheumaker , The Commodity of Self: Nineteenth-Century Hair Jewelry GOODS AND SERVICES: EXPANDING MARKET RELATIONSHIPS Nancy Tomes , An Undesired Necessity: The Commodification of Medical Service in the Interwar United States Brent W. Tharp , Preserving Their Form and Features: The Commodification Of Coffins in the American Understanding of Death GOD AND MAMMON: SELLING AND SACRED Barbra Mann Wall , Health Care as Product: Catholic Sisters Confront Charity and the Hospital Marketplace, 1865-1925 John M. Giggie , Preachers and Peddlers of God: Ex-Slaves and the Selling of African American Religion in the Postbellum South Anne Hardgrove , The Politics of Ghee Adulteration and its Public Resolutions in Calcutta, c. 1917 VILLAGE AND NATION: COMMUNITY, IDENTITY, AND THE MARKET Andrew B. Fisher , Marketing Community: State Reform of Indian Village Property and Expenditure in Colonial Mexico Karl Gerth , Commodifying Chinese Nationalism: MSG and the Flavor of Patriotic Production Cristina Grasseni , Packaging Skills: Calibrating Cheese to the Global Market

Susan Strasser is a Professor of History at the University of Delaware. Her scholarly work focuses on the intersection of private and public: domestic experiences and American corporate activity. She is the author of several books including Waste and Want: A Social History of Trash and Never Done: A History of American Housework

Strasser, Susan Susan Strasser is the author of the award-winning ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia