• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Citizen Spy: Television, Espionage, and Cold War Culture » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Citizen Spy: Television, Espionage, and Cold War Culture

ISBN-13: 9780816638291 / Angielski / Miękka / 2005 / 278 str.

Michael Kackman
Citizen Spy: Television, Espionage, and Cold War Culture Michael Kackman 9780816638291 University of Minnesota Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Citizen Spy: Television, Espionage, and Cold War Culture

ISBN-13: 9780816638291 / Angielski / Miękka / 2005 / 278 str.

Michael Kackman
cena 71,68
(netto: 68,27 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 67,55
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

In Citizen Spy, Michael Kackman investigates how media depictions of the slick, smart, and resolute spy have been embedded in the American imagination. Looking at secret agents on television and the relationships among networks, producers, government bureaus, and the viewing public in the 1950s and 1960s, Kackman explores how Americans see themselves in times of political and cultural crisis.

During the first decade of the Cold War, Hollywood developed such shows as I Led 3 Lives and Behind Closed Doors with the approval of federal intelligence agencies, even basing episodes on actual case files. These "documentary melodramas" were, Kackman argues, vehicles for the fledgling television industry to proclaim its loyalty to the government, and they came stocked with appeals to patriotism and anti-Communist vigilance.

As the rigid cultural logic of the Red Scare began to collapse, spy shows became more playful, self-referential, and even critical of the ideals professed in their own scripts. From parodies such as The Man from U.N.C.L.E. and Get Smart to the more complicated global and political situations of I Spy and Mission: Impossible, Kackman situates espionage television within the tumultuous culture of the civil rights and women's movements and the war in Vietnam. Yet, even as spy shows introduced African-American and female characters, they continued to reinforce racial and sexual stereotypes.

Bringing these concerns to the political and cultural landscape of the twenty-first century, Kackman asserts that the roles of race and gender in national identity have become acutely contentious. Increasingly exclusive definitions of legitimate citizenship, heroism, and dissent have been evident through popular accounts of the Iraq war. Moving beyond a snapshot of television history, Citizen Spy provides a contemporary lens to analyze the nature--and implications--of American nationalism in practice.

Michael Kackman is assistant professor in Radio-Television-Film at the University of Texas, Austin.

Kategorie:
Sztuka
Kategorie BISAC:
Performing Arts > Television - History & Criticism
Social Science > Popular Culture
History > Social History
Wydawca:
University of Minnesota Press
Seria wydawnicza:
Commerce and Mass Culture
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780816638291
Rok wydania:
2005
Numer serii:
000306441
Ilość stron:
278
Waga:
0.36 kg
Wymiary:
22.96 x 15.14 x 1.5
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia