• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

China Tourism: Cross-Cultural Studies » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

China Tourism: Cross-Cultural Studies

ISBN-13: 9781138807549 / Angielski / Twarda / 2014 / 138 str.

Honggen Xiao; Mimi Li
China Tourism: Cross-Cultural Studies Honggen Xiao Mimi Li 9781138807549 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

China Tourism: Cross-Cultural Studies

ISBN-13: 9781138807549 / Angielski / Twarda / 2014 / 138 str.

Honggen Xiao; Mimi Li
cena 195,46 zł
(netto: 186,15 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 186,33 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Deriving from a special issue on China Watching (Journal of China Tourism Research), this book presents the readers with a collection of seven independent research reports that adopt cross-cultural communication and cultural studies approaches to China tourism. Topics covered include the authenticity in cultural diffusion, the articulation of China through tourism, cross-cultural comparison of vacation consumption interpretation, the Chinese gaze of Europe, influence of globalization and localization on the development of tourism, behavioral implications of Chinese outbound tourism, and citing behaviors of Chinese tourism researchers from foreign language sources. The book will be of great interest to academic researchers, graduate students, policy makers, and destination managers who are interested in China tourism. The varied aspects covered, together with the engaging writing style, makes the text a pleasure to read. This book was published as a special issue of the Journal of China Tourism Research.

Kategorie:
Turystyka, Przewodniki
Kategorie BISAC:
Travel > Asia - East - China
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138807549
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
138
Waga:
0.43 kg
Wymiary:
24.89 x 17.53 x 1.52
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

1. Guest Editors’ Note  2. The Seductions of “Soft Power”: The Call for Multifronted Research Into the Articulative Reach of Tourism in China  3. Authentic Antipodean Chineseness? A Scholar’s Garden in Aotearoa/New Zealand  4. Chinese Outbound Tourism to the United Kingdom: Issues for Chinese and British Tour Operators  5. The Chinese Gaze: Imaging Europe in Travel Magazines  6. When the Global Meets the Local in Tourism—Cultural Performances in Lijiang as Case Studies  7. Culture-Based Interpretation of Vacation Consumption  8. The Behavior of Citing: A Perspective on Science Communication Across Languages

Honggen Xiao, PhD., is Assistant Professor in the School of Hotel and Tourism Management at The Hong Kong Polytechnic University. His research interests include knowledge development, leisure and society, and tourism and culture. Mimi Li, PhD., is Assistant Professor in the School of Hotel and Tourism Management at The Hong Kong Polytechnic University. Her research interests include tourism planning, destination marketing, consumer behaviour in hospitality and tourism, and China tourism.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia