• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Challenges and Strategies in Teaching Linear Algebra » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Challenges and Strategies in Teaching Linear Algebra

ISBN-13: 9783319883229 / Angielski / Miękka / 2019 / 382 str.

Sepideh Stewart; Christine Andrews-Larson; Avi Berman
Challenges and Strategies in Teaching Linear Algebra Sepideh Stewart Christine Andrews-Larson Avi Berman 9783319883229 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Challenges and Strategies in Teaching Linear Algebra

ISBN-13: 9783319883229 / Angielski / Miękka / 2019 / 382 str.

Sepideh Stewart; Christine Andrews-Larson; Avi Berman
cena 403,47 zł
(netto: 384,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Education > Teaching - Subjects - Mathematics
Education > Professional Development
Education > Teacher Training & Certification
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Icme-13 Monographs
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783319883229
Rok wydania:
2019
Wydanie:
Softcover Repri
Ilość stron:
382
Waga:
0.55 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 2.08
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Part I. Theoretical Perspectives Elaborated through Tasks

The Learning and Teaching of Linear Algebra through the Lenses of Intellectual       

      Need and Epistemological Justification and Their Constituents

Guershon Harel 

       Learning Linear Algebra Using Models and Conceptual Activities 

 María Trigueros 

       Moving between the embodied, symbolic and formal worlds of mathematical thinking with specific linear algebra tasks

            Sepideh Stewart

 Part II. Analyses of Learners' Approaches and Resources

Systems of linear equations – a key element in the learning of Linear Algebra

Asuman Oktac 

Rationale for Matrix Multiplication in Linear Algebra Textbooks

John Paul Cook and Dov Zazkis

  An Action Process Object Schema (APOS) analysis of the understanding of determinants of matrices by Zimbabwean undergraduate mathematics students

Catherine Kazunga & Sarah Bansilal

Difficulties associated with understanding the concept of vector subspace: A case   

           study of Zimbabwean teachers

            Lillias H.N. Mutambara and Sarah Bansilal

 

Stretch Directions and Stretch Factors: A Sequence Intended to Support Guided Reinvention of Eigenvector and Eigenvalue Stretch Directions and Stretch Factors: A Sequence Intended to Support Guided Reinvention of Eigenvector and Eigenvalue     

            David Plaxco, Michelle Zandieh, and Megan Wawro 

 Examining Students' Procedural and Conceptual Understanding of Eigenvectors   

 and  Eigenvalues in the Context of Inquiry-Oriented Instruction

 Khalid Bouhjar, Christine Andrews-Larson, Muhammad Haider, & Michelle Zandieh 

Part III. Dynamic Geometry Approaches

Mental Schemes of Linear Algebra Visual Constructs

Hamide Dogan 

            How DGS mediates students’ reasoning on 3D linear transformations: a combined      

            analysis from thinking modes and semiotic perspectives

            Melih Turgut         

            Fostering Students’ Competences in Linear Algebra with digital Resources

            Ana Donevska-Todorova 

Part IV.  Challenging tasks with pedagogy in mind  

                Linear Algebra-a Companion of Advancement in Mathematical Comprehension

                 Damjan Kobal 

                An algebraic/computational approach to systems of linear equations in a Linear   

                Algebra Course for students of computer science, physics, and mathematics

                Franz Pauer

 

 Nonnegative Factorisation of a Data Matrix as a Motivational Example for Basic Linear Algebra

                Barak A. Pearlmutter & Helena ˇSmigoc 

               Motivating Examples, Meaning and Context in Teaching Linear Algebra

                David Strong 

                Holistic Teaching and Learning Holistically, exemplified through one example    

                from Linear Algebra

                Frank Uhlig 

                 Using Challenging problems in Teaching Linear Algebra

                 Abraham Berman

This book originated from a Discussion Group (Teaching Linear Algebra) that was held at the 13th International Conference on Mathematics Education (ICME-13). The aim was to consider and highlight current efforts regarding research and instruction on teaching and learning linear algebra from around the world, and to spark new collaborations. As the outcome of the two-day discussion at ICME-13, this book focuses on the pedagogy of linear algebra with a particular emphasis on tasks that are productive for learning. 

The main themes addressed include: theoretical perspectives on the teaching and learning of linear algebra; empirical analyses related to learning particular content in linear algebra; the use of technology and dynamic geometry software; and pedagogical discussions of challenging linear algebra tasks. 

Drawing on the expertise of mathematics education researchers and research mathematicians with experience in teaching linear algebra, this book gathers work from nine countries: Austria, Germany, Israel, Ireland, Mexico, Slovenia, Turkey, the USA and Zimbabwe. 



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia