• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

CenterParks : Strategic Management of Tourism » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

CenterParks : Strategic Management of Tourism

ISBN-13: 9783656447757 / Angielski / Miękka / 2013 / 20 str.

Stephanie Schutte
CenterParks : Strategic Management of Tourism Stephanie Schutte 9783656447757 Grin Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

CenterParks : Strategic Management of Tourism

ISBN-13: 9783656447757 / Angielski / Miękka / 2013 / 20 str.

Stephanie Schutte
cena 139,28
(netto: 132,65 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 138,90
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Seminar paper from the year 2002 in the subject Tourism, University of Lincoln (Tourism), course: Strategic Management of Tourism, 20 entries in the bibliography, language: English, abstract: A key question in strategy research is why companies diverge in their conduct and profitability. Researchers have determined to view companies as autonomous entities, striving for competitive advantage from either external sources, or from internal resources and capabilities. (Gulati/Nohria/Zaheer (2000): 203) Certainly, the objective of a company's strategy is achieving competitive advantage, but additionally, the strategy itself is a source of competitive advantage. (Luffman/ Lea/ Sanderson/ Kenny (1996): 102) The intensifying competition on the -world marketplace- (Wright/ Kroll/ Parnell (1998): 281) is a great challenge for strategic management. Understanding of how technology and globalization affect a company's competitive positioning and creating global competitive advantage are the most important determinants of strategic management today. European tourism is forced to respond to the pressure built by the globalisation of travel markets. Travel destinations become more and more remote while travel times become ever shorter. The developed tourism countries are consequently faced with cutthroat locational competition and forced to innovate and to lower prices. It is now widely understood in tourism locations that simply selling landscape, nature or comfortable hotel beds is no longer sufficient. ...] Some of these artificial adventure and holiday worlds, such as Disneyland or CenterParcs, have meanwhile developed into so-called mega-tourism projects and are setting new standards in the fight for guests and visitors. Their size permits them to go in for global marketing and to substantially reduce the costs per visitor. The business formula is larger equal less expensive. This formula disregards the follow-up costs caused by growing traffic volumes, noise, accidents,

Kategorie:
Hobby, Kolekcjonerstwo
Kategorie BISAC:
Travel > Maps & Road Atlases (see also Reference - Atlases, Gazetteers & Maps)
Business & Economics > Industries - Service
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Wydawca:
Grin Verlag
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783656447757
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
20
Waga:
0.04 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.13
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia