• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Cases of Assessment in Mathematics Education: An ICMI Study » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Cases of Assessment in Mathematics Education: An ICMI Study

ISBN-13: 9780792320890 / Angielski / Twarda / 1992 / 220 str.

Mogens Niss; M. Niss
Cases of Assessment in Mathematics Education: An ICMI Study Niss, M. 9780792320890 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Cases of Assessment in Mathematics Education: An ICMI Study

ISBN-13: 9780792320890 / Angielski / Twarda / 1992 / 220 str.

Mogens Niss; M. Niss
cena 403,47 zł
(netto: 384,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The present book, Cases of Assessment in Mathematics Education, is one of two studies resulting from an ICMI Study Conference on Assessment in Mathematics Education and Its Effects. The book which is published in the series of ICMI Studies under the general editorship of the President and Secretary of ICMI is closely related to another study resulting from the same conference: Investigations into Assessment in Mathematics Education (Niss, 1992). The two books, although originating from the same sources and having the same editor, emphasize different aspects of assessment in mathematics education and can be read independently of one another. While the present book is devoted to presenting and discussing cases of assessment that are actually implemented, the other study attempts to critically analyze general and principal aspects of assessment. Naturally, the content of either book is enriched by the materials and perspectives provided by the other one. In order to put this book and its background into context, the nature and scope of the ICMI studies are outlined briefly below.

Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Mathematics > Study & Teaching
Education > Teaching - Subjects - Mathematics
Education > Testing & Measurement
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Proceedings of the International Conferences on Basement Tec
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780792320890
Rok wydania:
1992
Wydanie:
1993
Numer serii:
000052974
Ilość stron:
220
Waga:
1.11 kg
Wymiary:
29.7 x 21.0
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Introduction; M. Niss. Mathematics Assessment in the Spanish Educational System; L. Rico. Major Issues in Assessing Mathematics Performance at 16+ Level: A Caribbean Perspective; D.R. Broomes, J.A. Halliday. Assessment in Mathematics Education in the Arab Countries; M. Jurdak. Issues in Mathematics Assessment in the United States; J.A. Dossey, J.A. Swafford. Assessment in the Context of Mathematics Instruction Reform: The Design of Assessment in the QUASAR Project; E.A. Silver, S. Lane. Assessment in Mathematics Education: Developments in Philosophy and Practice in the United Kingdom; M. Brown. The School Mathematics Project: some Secondary Assessment Initiatives in England; C. Little. The Teaching/Learning Process and Assessment Practice: Two Intertwined Sides of Mathematics Education; L. Bazzini. Types of Problems and How Students in Norway solve Them; G. Gjone. Assessment of Primary and Lower Secondary Mathematics in Denmark; H.N. Jensen. Assessment in Upper Secondary Mathematics in Denmark; K. Hermann, B. Hirsberg. Assessment of Examinations in the Netherlands; W. Kleijne, H. Schuring. New Developments in Senior Secondary Assessment in Australia; M. Stephens, R. Money. Assessment in an Innovative Curriculum Project for Mathematics in Grades 7-9 in Portugal; L. Cunha Leal, P. Abrantes. Educational Assessment in Mathematics Teaching: Applied Research in China; Wei Chao-Qun, Zhang Hui. The Practice and Study of Evaluating Mathematics Teaching in China; Cheng Zemin, Lü Shaozheng. Assessment in Mathematics vwithin the International Baccalaureate; R.K. Sweetnam. Index.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia