• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Business Policy and Strategy: The Art of Competition » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Business Policy and Strategy: The Art of Competition

ISBN-13: 9780849383243 / Angielski / Twarda / 2007 / 262 str.

Cheryl Van Deusen; Steven Williamson; Harold C. Babson
Business Policy and Strategy: The Art of Competition Chatfield, Chris 9780849383243 Auerbach Publications - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Business Policy and Strategy: The Art of Competition

ISBN-13: 9780849383243 / Angielski / Twarda / 2007 / 262 str.

Cheryl Van Deusen; Steven Williamson; Harold C. Babson
cena 459,55
(netto: 437,67 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 453,32
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

< P> In today's rapid-fire, global economy, insightful business policy and on-target strategy are essential for a corporation's survival. Business globalization, deregulation, mergers, acquisitions, strategic alliances, and international joint ventures-along with the new emphasis placed on shareholders-contribute to feelings of uncertainty throughout the marketplace. Add to that the constantly changing e-commerce environment and staying current with plans and procedures becomes even more crucial. By analyzing corporate functions such as marketing, production, operations, and finance, Business Policy and Strategy: The Art of Competition, Seventh Edition teaches students how to successfully formulate, implement, and evaluate corporate strategy. The textbook reviews basic and alternative strategy policies and provides students with an understanding of strategic management-how to deal with environmental change and formulate strategic alternatives. Expertly blending theory with practicality, the authors provide the tools necessary to navigate through the current highly competitive business environment. Features< /P>

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Management Science
Business & Economics > Strategia biznesowa
Business & Economics > Quality Control
Wydawca:
Auerbach Publications
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780849383243
Rok wydania:
2007
Ilość stron:
262
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
23.55 x 16.66 x 1.93
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

The Importance of Business Strategy & the External Business Environment. Critical Beginnings. Understanding Existing Strategy. Identification of Key Performance Measures.
Monitoring and Forecasting the Environment. Struggle for Survival and Prosperity. Functional Area - Organization Design and Structure. Functional Area -Strategic Marketing Issues. Functional Area-Financial Statements. Functional Area-Production and Operations Management. Functional Area - Human Resources. Management Information Systems.
Analyzing Global Business.

Cheryl Van Deusen (University of North Florida, Jacksonville, USA) (Edited by) , Steven Williamson (University of North Florida, Jacksonville, USA) (Edited by) , Harold C. Babson (Columbus State Community College, Ohio, USA)



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia