• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Business Excellence: Exceeding Your Customers' Expectations Each Time, All the Time » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Business Excellence: Exceeding Your Customers' Expectations Each Time, All the Time

ISBN-13: 9781498751247 / Angielski / Twarda / 2016 / 216 str.

Suresh Patel
Business Excellence: Exceeding Your Customers' Expectations Each Time, All the Time Suresh Patel 9781498751247 Productivity Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Business Excellence: Exceeding Your Customers' Expectations Each Time, All the Time

ISBN-13: 9781498751247 / Angielski / Twarda / 2016 / 216 str.

Suresh Patel
cena 214,58 zł
(netto: 204,36 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 201,44 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

An organization seeking to sustain and continually improve its competitive performance over many years must have a strategy - a Business Excellence Strategy.This book guides and illustrates the strategic journey to excellence, from major initiatives through everyday improvement programs, and helps the reader achieve of important strategic objectives and goals. This business excellence program will unite employees, internal and external customers, and suppliers through a common set of goals. It will help your organization improve at a pace that will outperform the competition and will elevate your company's reputation and marketshare.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Customer Relations
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Quality Control
Wydawca:
Productivity Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781498751247
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
216
Waga:
0.68 kg
Wymiary:
23.37 x 16.26 x 2.29
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Glosariusz/słownik
Wydanie ilustrowane

Chapter 1: Introduction. Chapter 2: Leadership. Chapter 3: Strategic Planning.Chapter 4 : Customer Excellence. Chapter 5: Operational Excellence. Chapter 6: Human Resource Focus. Chapter 7: Measurement, Analysis, and Knowledge Management. Chapter 8: Business Results Focus. Chapter 9: Business Excellence Assessment. Conclusion. Glossary of Terms. Bibliography. Index.

Suresh Patel is a past Technical Director and Operational Excellence Executive. He holds a B.E. Electrical degree from M.S. University Baroda, Master’s in Production Technology from South Bank University, London and a MBA from the University of Texas at Brownsville, USA. He is a Certified Reliability Engineer, Certified Quality Engineer and a Certified Management Systems Auditor certified by the American Society for Quality. In his long career spanning more than four decades he has developed wide range of products/processes and has helped establishing six manufacturing plants in India, and five US plants in Mexico. Starting with India, his career path has enabled him to work in industries in UK, Europe (Denmark, Italy and Belgium), USA, China, Mexico and Chile (SA). Mr. Patel’s practical expertise and interests include establishment of Business Excellence through product quality strategies, deployment of quality improvement tools, Lean for performance excellence, Six Sigma, a tactical methodology and overall business excellence employing Leadership and Results “Triades” as defined in MBNQA USA certification. This has enabled timely new product developments, improvement in product/process delivery performance, reduction in nonconforming product escapes, and reduction in product/process variation resulting in substantial cost reductions due to internal and external failures, warranty and product liability.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia