• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Building a Successful Customer-Service Culture: A Guide for Library and Information Managers » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Building a Successful Customer-Service Culture: A Guide for Library and Information Managers

ISBN-13: 9781856044493 / Angielski / Twarda / 2002 / 224 str.

Maxine Melling;Joyce Little
Building a Successful Customer-Service Culture: A Guide for Library and Information Managers Melling, Maxine 9781856044493 Facet Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Building a Successful Customer-Service Culture: A Guide for Library and Information Managers

ISBN-13: 9781856044493 / Angielski / Twarda / 2002 / 224 str.

Maxine Melling;Joyce Little
cena 315,51
(netto: 300,49 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 313,57
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

As libraries move into the 21st century, serving the customer has become a key aspect of quality management and the user-centred library. This edited collection is a management guide, taking a practical and strategic approach to developing a customer-service culture. The book covers established areas such as customer satisfaction, staff training and planning, as well as developing areas such as customer services required by the virtual library environment.

Kategorie:
Nauka, Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Library & Information Science - Administration & Management
Business & Economics > Ekonomia
Wydawca:
Facet Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781856044493
Rok wydania:
2002
Ilość stron:
224
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
24.13 x 16.51 x 1.78
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

1. The users’ perspective: a personal view - Graham Matthews 2. Planning and policy making - Sheila Corrall 3. Leadership and management - Robert Gent and Grace Kempster 4. Human resource planning - John M. Pluse and Alix Craven 5. Keeping focused on our customers: marketing as a tool for library and information managers - Christopher West 6. Assuring quality - Bill Macnaught and Mary Fleming 7. Planning academic library buildings for customers and services - Professor Andrew McDonald 8. Developing a service culture through partnerships - Maxine Melling and Joyce Little 9. Virtual service - R. David Lankes.

Maxine Melling, Joyce Little



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia