• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Building And Deploying A Change Management Strategy » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Building And Deploying A Change Management Strategy

ISBN-13: 9783659343698 / Angielski / Miękka / 2015 / 168 str.

Al-Tamony Hamzah
Building And Deploying A Change Management Strategy Al-Tamony Hamzah 9783659343698 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Building And Deploying A Change Management Strategy

ISBN-13: 9783659343698 / Angielski / Miękka / 2015 / 168 str.

Al-Tamony Hamzah
cena 178,89 zł
(netto: 170,37 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 178,89 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book contributes to knowledge in providing a change management strategy model (CMSM) besides assisting change management studies. The findings indicate that the success change management strategy must consist of three phases: preparing to change, implementation of change, and measuring the impact . In the preparing-to-change phase, organisational leadership should prepare to change organisation culture. Organizational change management and leaders must by watching for people, organisation and culture. Then, in the implementation of change phase, organisations must apply the following factors: project leadership / team effectiveness factors, end-user communication factor, culture factor, end-user training / involvement factors and development factor. Finally, in measuring the impact on people, organisations must measure the impact of change strategy factors on the end-user, organisations also pay attention to feedback of the previous three phases to improve the change management strategy. The finding can be used to guide organisation to achieving and sustaining excellence in order to increase the organizational maturity levels.

This book contributes to knowledge in providing a change management strategy model (CMSM) besides assisting change management studies. The findings indicate that the success change management strategy must consist of three phases: preparing to change, implementation of change , and measuring the impact . In the preparing-to-change phase, organisational leadership should prepare to change organisation culture. Organizational change management and leaders must by watching for people, organisation and culture. Then, in the implementation of change phase, organisations must apply the following factors: project leadership / team effectiveness factors, end-user communication factor, culture factor, end-user training / involvement factors and development factor. Finally, in measuring the impact on people, organisations must measure the impact of change strategy factors on the end-user, organisations also pay attention to feedback of the previous three phases to improve the change management strategy. The finding can be used to guide organisation to achieving and sustaining excellence in order to increase the organizational maturity levels.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Production & Operations Management
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659343698
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
168
Waga:
0.25 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.99
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Hamzah Altamony is a business transformation leader and a strategic developer. He possesses knowledge, professional expertise in management consulting, strategic planning practice, business excellence and guidance with small, medium and large organizations in the private and public sector.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia