• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Branding : Marketing 04.08 » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Branding : Marketing 04.08

ISBN-13: 9781841124100 / Angielski / Miękka / 2001 / 130 str.

Stephen Coomber
Branding : Marketing 04.08 Stephen Coomber 9781841124100 JOHN WILEY AND SONS LTD - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Branding : Marketing 04.08

ISBN-13: 9781841124100 / Angielski / Miękka / 2001 / 130 str.

Stephen Coomber
cena 55,97
(netto: 53,30 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 55,85
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Fast track route to mastering brands and branding

Covers the key areas of branding, from developing a strong brand personality and differentiation to brand valuation and protecting your brand

Examples and lessons from some of the world's most successful businesses, including CocaCola, Intel, Toyota and Virgin, and ideas from the smartest thinkers, including David Aaker, Philip Kotler, John Quelch, Al Ries and Ted Levitt

Includes a glossary of key concepts and a comprehensive resources guide

ExpressExec is a unique business resource of one hundred books. These books present the best current thinking and span the entire range of contemporary business practice. Each book gives you the key concepts behind the subject and the techniques to implement the ideas effectively, together with lessons from benchmark companies and ideas from the world's smartest thinkers.

ExpressExec is organised into ten core subject areas making it easy to find the information you need:

01 Innovation
02 Enterprise
03 Strategy
04 Marketing
05 Finance
06 Operations and Technology
07 Organizations
08 Leading
09 People
10 Life and Work

ExpressExec is a perfect learning solution for people who need to master the latest business thinking and practice quickly.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
JOHN WILEY AND SONS LTD
Seria wydawnicza:
Expressexec S.
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781841124100
Rok wydania:
2001
Ilość stron:
130
Waga:
0.13 kg
Wymiary:
17.4 x 12.3 x 0.9
Oprawa:
Miękka

Introduction to Express Exec

Introduction to Branding

Definition of Terms: What Is a Brand?

The Evolution of Brands

The E–Dimension: E–Branding

The Global Dimension

The State of the Art

In Practice: Branding Success Stories

Key Concepts and Thinkers

Resources

Ten Steps to Making Branding Work

Frequently Asked Questions (FAQs

Acknowledgements

Index

STEPHEN COOMBER writes for a variety of publications, including The Times and Internet Money magazine. He is author of the report into corporate values, Heart and Soul.

ExpressExec is a unique business resource of one hundred books. These books present the best current thinking and span the entire range of contemporary business practice. Each book gives you the key concepts behind the subject and the techniques to implement the ideas effectively, together with lessons from benchmark companies and ideas from the world′s smartest thinkers.

ExpressExec is organised into ten core subject areas making it easy to find the information you need:

01 Innovation
02 Enterprise
03 Strategy
04 Marketing
05 Finance
06 Operations and Technology
07 Organizations
08 Leading
09 People
10 Life and Work

ExpressExec is a perfect learning solution for people who need to master the latest business thinking and practice quickly.

Coomber, Stephen STEPHEN COOMBER writes for a variety of publicatio... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia