• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Beginning iPhone Games Development » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Beginning iPhone Games Development

ISBN-13: 9781430225997 / Angielski / Miękka / 2010 / 726 str.

PJ Cabrera; Peter Bakhyryev; Ian Marsh
Beginning iPhone Games Development PJ Cabrera Peter Bakhyryev Ian Marsh 9781430225997 Apress - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Beginning iPhone Games Development

ISBN-13: 9781430225997 / Angielski / Miękka / 2010 / 726 str.

PJ Cabrera; Peter Bakhyryev; Ian Marsh
cena 136,99 zł
(netto: 130,47 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 130,89 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

iPhone games are hot Just look at the numbers. Games make up over 25 percent of total apps and over 70 percent of the most popular apps. Surprised? Of course not Most of us have filled our iPhone or iPod touch with games, and many of us hope to develop the next best-selling, most talked-about game.You've probably already read and mastered Beginning iPhone 3 Development; Exploring the iPhone SDK, the best-selling second edition of Apress's highly acclaimed introduction to the iPhone and iPod touch by developers Dave Mark and Jeff LaMarche. This book is the game-specific equivalent, providing you with the same easy-to-follow, step-by-step approach, more deep technical insights, and that familiar friendly style.While games are all about fun, at the same time, they're serious business. With this Beginning iPhone Games Development book, you're going to roll up your sleeves and get your hands dirty with some hardcore coding. While you may have written games before, this book will take you further, immersing you in the following topics:

  • Game graphics and animation with UIKit, Quartz, Core Animation, and OpenGL ES
  • Game audio with OpenAL, MediaPlayer Framework, AV Foundation, and AudioSession
  • Game networking with GameKit, Bonjour, and Internet sharing
For those looking for iPad game development coverage and/or iOS 5 SDK specific game coverage, check out the published Beginning iOS 5 Games Development by Lucas Jordan from Apress.

Kategorie:
Informatyka
Kategorie BISAC:
Computers > Programming - Games
Computers > Software Development & Engineering - General
Computers > Programming - Macintosh
Wydawca:
Apress
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781430225997
Rok wydania:
2010
Numer serii:
000252572
Ilość stron:
726
Waga:
1.22 kg
Wymiary:
23.37 x 19.05 x 2.79
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

  1. A Revolutionary Gaming Platform: Games for Everyone, Anytime, Anywhere
  2. Developing iPhone Games: Peeking Inside the iPhone Toolbox
  3. Moving Images on a Small Screen—UIKit Controls
  4. She Shoots, She Hits, She Scores!
  5. Flipping Out and Sweeping Away with Core Animation
  6. OpenGL Basics: Wrapping Your Head Around the OpenGL AP
  7. Putting It Together: Making a Game in OpenGL
  8. The Next Steps: Atlases, Sprites, and Particles—Oh My
  9. Introduction to Core Audio
  10. Making Noise with OpenAL
  11. 3D Audio—Turning Noise into Game Sound
  12. Streaming: Thumping, Pulse-Quickening
  13. Networking for iPhone Games: Introduction
  14. Going Head to Head
  15. Party Time
  16. Connecting with the Outside World
  17. Putting It All Together: Now Comes the Fun Part

PJ Cabrera is a software engineer with more than 12 years of experience developing information systems in various industries, programming in C, C++, Java, PHP, Python, and Ruby. But his real passion for many years has been hacking gadgets (i.e., turning a Sega Dreamcast into a NetBSD router, or running Android and Debian GNU/Linux on a Palm TX) and making home-brewed games for consoles such as Dreamcast, PlayStation 2, GameBoy Advance, and PSP. He is very excited that he can finally share his creative side on iPhone and XBox 360 with the general public through the App Store and XNA Community Games.

Cabrera, PJ PJ Cabrera is a software engineer with more than 1... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia