• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Beeinflussende Faktoren des Kundenverhaltens bei Mobilfunkanbietern » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Beeinflussende Faktoren des Kundenverhaltens bei Mobilfunkanbietern

ISBN-13: 9783640611386 / Niemiecki / Miękka / 2010 / 28 str.

Ines Jost
Beeinflussende Faktoren des Kundenverhaltens bei Mobilfunkanbietern Ines Jost 9783640611386 Grin Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Beeinflussende Faktoren des Kundenverhaltens bei Mobilfunkanbietern

ISBN-13: 9783640611386 / Niemiecki / Miękka / 2010 / 28 str.

Ines Jost
cena 151,26
(netto: 144,06 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 150,84
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Studienarbeit aus dem Jahr 2008 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Social Media, Note: 1,0, Technische Hochschule Koln, ehem. Fachhochschule Koln (Institut fur Informationswissenschaft), Sprache: Deutsch, Abstract: In dieser Arbeit -Analyse der Faktoren, die das Kundenverhalten bei Mobilfunkanbietern beeinflussen-, wird im ersten Teil auf das grundsatzliche Verhalten der Konsumenten auf dem Markt eingegangen. Die Faktoren, die eine Kundenbeeinflussung hervorrufen konnen, werden naher betrachtet. Im zweiten Teil dieser Arbeit wird dann naher auf die Branche des Mobilfunkanbieters eingegangen. Dabei werden die aktuellen Bedurfnisse der Mobilfunkkunden und die Angebote der Mobilfunkanbieter verglichen. Abschlieend betrachten wir den Einfluss von aueren Informationen, wie zum Beispiel durch die Presse auf das Kaufverhalten. Hier wird besonders auf das aktuelle Beispiel der Schlieung des Nokia-Werks in Bochum eingegangen.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Sales & Selling - General
Wydawca:
Grin Verlag
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783640611386
Rok wydania:
2010
Ilość stron:
28
Waga:
0.05 kg
Wymiary:
21.59 x 13.97 x 0.18
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia