• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

B2B-Marketing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

B2B-Marketing

ISBN-13: 9786208991739 / Niemiecki / Miękka / 2025 / 92 str.

Mohamed Essam
B2B-Marketing Essam, Mohamed 9786208991739 Verlag Unser Wissen - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

B2B-Marketing

ISBN-13: 9786208991739 / Niemiecki / Miękka / 2025 / 92 str.

Mohamed Essam
cena 223,72
(netto: 213,07 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 223,72
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

In einem wettbewerbsorientierten Umfeld sollte eine Strategie dazu dienen, sich von der Masse abzuheben. Diese Studie soll ein Bild davon vermitteln, wie die Qualität von Beziehungen die Kundenbindung im Business-to-Business-Kontext beeinflussen kann. Die Studie folgt dem Composite-Loyalty-Ansatz, der sowohl Verhaltensaspekte (Kaufabsichten) als auch Einstellungsloyalität berücksichtigt, um das Konzept der Kundenbindung vollständig zu erklären. Es wird eine Literaturrecherche in den Bereichen Kundenloyalität, Beziehungsqualität, wahrgenommene Servicequalität, Vertrauen, Engagement und Zufriedenheit durchgeführt. Anschließend werden folgende Forschungsfragen untersucht: Beeinflusst die Beziehungsqualität die Kundenloyalität? Welche Dimensionen der Beziehungsqualität beeinflussen die einzelnen Komponenten der Kundenloyalität? Diese Studie wurde im Business-to-Business-Umfeld der Versicherungsbranche in Ägypten durchgeführt. Wie die Ergebnisse zeigen, kann ein Anbieter die Kundenbindung aufrechterhalten, indem er alle vier Aspekte der Beziehungsqualität verbessert, nämlich Vertrauen, Engagement, Zufriedenheit und Servicequalität. Um das Vertrauen der Kunden zu stärken, sollte ein Anbieter insbesondere das Vertrauen der Kunden fördern.

Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Verlag Unser Wissen
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9786208991739
Rok wydania:
2025
Ilość stron:
92
Wymiary:
22.0 x 15.0
Oprawa:
Miękka
Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia