• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Attitudes and Opinions » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Attitudes and Opinions

ISBN-13: 9781138003910 / Angielski / Miękka / 2014 / 400 str.

Stuart Oskamp;P. Wesley Schultz;¬Abar
Attitudes and Opinions Stuart Oskamp P. Wesley Schultz  9781138003910 Taylor and Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Attitudes and Opinions

ISBN-13: 9781138003910 / Angielski / Miękka / 2014 / 400 str.

Stuart Oskamp;P. Wesley Schultz;¬Abar
cena 272,55
(netto: 259,57 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 270,31
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Notable advances resulting from new research findings, measurement approaches, widespread uses of the Internet, and increasingly sophisticated approaches to sampling and polling, have stimulated a new generation of attitude scholars. This extensively revised edition captures this excitement, while remaining grounded in scholarly research. Attitudes and Opinions, 3/e maintains one of the main goals of the original edition--breadth of coverage. The book thoroughly reviews both implicit and explicit measures of attitudes, the structure and function of attitudes, the nature of public opinion and polling, attitude formation, communication of attitudes and opinions, and the relationship between attitudes and behaviors, as well as theories and research on attitude change. Over 2,000 references support the book's scientific integrity. The authors' second goal is to demonstrate the relevance of the topic to people's lives. Subsequently, the second part of the book examines many of the topics and research findings that are salient in the world today--political and international attitudes (including terrorism), voting behavior, racism and prejudice, sexism and gender roles, and environmental attitudes. This thoroughly revised new edition features: *an entirely new chapter on implicit measures attitudes; *a new chapter on environmental attitudes; *updated opinion poll data throughout the book; *additional material on time trends in attitudes about many issues; and *expanded, updated sections on international attitudes reflecting the events of 9/11 and the subsequent invasions of Afghanistan and Iraq. Attitudes and Opinions' broad and interdisciplinary perspective makes this an ideal text in courses on attitudes, public opinion, survey research, or persuasion, taught in a variety of departments including psychology, communication, marketing, sociology, and political science.

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Psychology > Social Psychology
Social Science > Socjologia
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Wydawca:
Taylor and Francis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138003910
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
400
Waga:
1.03 kg
Wymiary:
24.89 x 17.53 x 3.3
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Contents: Part I:Approaches to Studying Attitudes and Opinions. Background: History and Concepts. Social Perception and Social Cognition. Measurement of Explicit Attitudes. Implicit Measures of Attitudes. Structure and Functions of Attitudes and Beliefs. Public Opinion Polling. The Structure of Public Opinion. Formation of Attitudes and Opinions. Communication of Attitudes and Opinions. Attitude Change Theories and Research: Methodology, Learning, and Judgment Approaches. Attitude Change: Cognitive Theories and Research. Attitude-Behavior Consistency and Related Issues. Part II:Public Opinion on Socially Important Topics. Political Attitudes I. Political Attitudes II. International Attitudes. Racism and Prejudice. Gender Role Attitudes. Environmental Attitudes.

Stuart Oskamp, P. Wesley Schultz



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia