• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Attitudes and Opinions » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Attitudes and Opinions

ISBN-13: 9780805847697 / Angielski / Twarda / 2004 / 592 str.

Stuart Oskamp; P. Wesley Schultz
Attitudes and Opinions Stuart Oskamp P. Wesley Schultz 9780805847697 Lawrence Erlbaum Associates - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Attitudes and Opinions

ISBN-13: 9780805847697 / Angielski / Twarda / 2004 / 592 str.

Stuart Oskamp; P. Wesley Schultz
cena 705,83
(netto: 672,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

These are exciting times for attitude researchers. New measurement approaches have emerged, new models for the structure and organization of attitudes have been proposed, and new research findings have re-invigorated the field. The widespread availability of desktop computing technology, the rise of the Internet, and the increasingly sophisticated approaches to sampling and polling have awakened a new generation of attitude scholars. This revised edition captures some of the excitement and energy of modern attitude research, while at the same time maintaining scientific objectivity. field, including such topics as social cognition, the structure of attitudes, attitude formation and communication, attitude change, and the relationship between attitudes and behavior. The second part reviews the findings of six of the most studied content areas of attitudes: political attitudes, voting, international attitudes (including terrorism), racial attitudes and racism, gender and sex role attitudes, and environmental attitudes. This third edition of Attitudes and Opinions features: revised chapters and two entirely new chapters covering implicit and environmental attitudes; opinion poll data that has been updated with the most recent findings; additional material on time trends in attitudes about many issues; and an expanded and updated section on international attitudes reflecting the events of 9/11 and the subsequent invasions of Afghanistan and Iraq. attitudes, opinion, survey research, or persuasion taught in departments of psychology, communication, marketing, sociology, and political science.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Social Science > Socjologia
Psychology > Social Psychology
Wydawca:
Lawrence Erlbaum Associates
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805847697
Rok wydania:
2004
Wydanie:
UK
Ilość stron:
592
Waga:
1.19 kg
Wymiary:
25.81 x 18.49 x 3.61
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

Contents: Part I:Approaches to Studying Attitudes and Opinions. Background: History and Concepts. Social Perception and Social Cognition. Measurement of Explicit Attitudes. Implicit Measures of Attitudes. Structure and Functions of Attitudes and Beliefs. Public Opinion Polling. The Structure of Public Opinion. Formation of Attitudes and Opinions. Communication of Attitudes and Opinions. Attitude Change Theories and Research: Methodology, Learning, and Judgment Approaches. Attitude Change: Cognitive Theories and Research. Attitude-Behavior Consistency and Related Issues. Part II:Public Opinion on Socially Important Topics. Political Attitudes I. Political Attitudes II. International Attitudes. Racism and Prejudice. Gender Role Attitudes. Environmental Attitudes.

Stuart Oskamp, P. Wesley Schultz

Oskamp, Stuart Stuart Oskamp (Ph.D., Stanford University) has foc... więcej >
Schultz, P. Wesley Schultz of California State University, San Marcos... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia