• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Art of Subliminal Seduction and the Subjugation of Youth » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Art of Subliminal Seduction and the Subjugation of Youth

ISBN-13: 9783659589256 / Angielski / Miękka / 2014 / 140 str.

Sofi Shakeel Ahmad;Nika Fayaz Ahmad
Art of Subliminal Seduction and the Subjugation of Youth Sofi Shakeel Ahmad                       Nika Fayaz Ahmad 9783659589256 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Art of Subliminal Seduction and the Subjugation of Youth

ISBN-13: 9783659589256 / Angielski / Miękka / 2014 / 140 str.

Sofi Shakeel Ahmad;Nika Fayaz Ahmad
cena 250,62 zł
(netto: 238,69 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 250,62 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Subliminal persuasion means persuading consumers towards a particular action when actually the target is not aware about it.Consumer exposed to subliminal advertisements can be tempted towards irrational behaviour like that of unplanned buying and compulsive buying. Cognitive and social psychologists are now learning that stimuli presented subliminally can have a considerable influence on psychological processes such as cognition, affection and emotional involvement.Studies have shown that people can be persuaded without their conscious evaluation, that is to say their cognitive power is overshadowed by affection or by their emotions.This imbalance in cognition and affection forces consumer into irrational buying behaviour.The present study was conducted to explore the influences of subliminal messaging on consumers from different backgrounds. Their responses on cognition, affection, advertisement evaluation and advertisement involvement were compared to determine the type of behaviour they will show after being exposed to subliminal advertisement

Subliminal persuasion means persuading consumers towards a particular action when actually the target is not aware about it.Consumer exposed to subliminal advertisements can be tempted towards irrational behaviour like that of unplanned buying and compulsive buying. Cognitive and social psychologists are now learning that stimuli presented subliminally can have a considerable influence on psychological processes such as cognition,affection and emotional involvement.Studies have shown that people can be persuaded without their conscious evaluation,that is to say their cognitive power is overshadowed by affection or by their emotions.This imbalance in cognition and affection forces consumer into irrational buying behaviour.The present study was conducted to explore the influences of subliminal messaging on consumers from different backgrounds. Their responses on cognition, affection, advertisement evaluation and advertisement involvement were compared to determine the type of behaviour they will show after being exposed to subliminal advertisements.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659589256
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
140
Waga:
0.21 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.84
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Shakeel Ahmad Sofi is a research scholar at Central University of Kashmir-India His areas of interest are Research Methodology, Consumer Behaviour and Organizational Behaviour. Dr. Fayaz Ahmad Nika Teaches at Central University of Kashmir and his areas of Interest are Business Communication and Business Economics.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia