• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

American Television News: The Media Marketplace and the Public Interest: The Media Marketplace and the Public Interest » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

American Television News: The Media Marketplace and the Public Interest: The Media Marketplace and the Public Interest

ISBN-13: 9780765609236 / Angielski / Miękka / 2002 / 230 str.

Steve Michael Barkin
American Television News: The Media Marketplace and the Public Interest: The Media Marketplace and the Public Interest Barkin, Steve M. 9780765609236 M.E. Sharpe - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

American Television News: The Media Marketplace and the Public Interest: The Media Marketplace and the Public Interest

ISBN-13: 9780765609236 / Angielski / Miękka / 2002 / 230 str.

Steve Michael Barkin
cena 222,03
(netto: 211,46 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 215,41
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

This concise history of the news broadcasting industry will appeal to both students and general readers. Stretching from the "radio days" of the 1920s and 1930s and the early era of television after World War II through to the present, the book shows how commercial interests, regulatory matters, and financial considerations have long shaped the broadcasting business. The network dominance of the 1950s ushered in the new prominence of the "anchorman," a distinctly American development, and gave birth to the "golden age" of TV broadcasting, which featured hard-hitting news and documentaries epitomized by the reports by CBS's Edward R. Murrow. Financial pressures and advertising concerns in the 1960s led the networks to veer away from their commitment to serve the public interest, and "tabloid" television - celebrity, gossip-driven "soft news" - and news "magazines" became increasingly widespread. In the 1980s cable news further transformed broadcasting, igniting intense competition for viewers in the media marketplace. Focusing on both national and local news, this stimulating volume examines the evolution of broadcast journalism. It also considers how new electronic technologies will affect news delivery in the 21st century, and whether television news can still both serve the public interest and maintain an audience.

Kategorie:
Sztuka
Kategorie BISAC:
Performing Arts > Television - History & Criticism
Language Arts & Disciplines > Journalism
Wydawca:
M.E. Sharpe
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780765609236
Rok wydania:
2002
Ilość stron:
230
Waga:
0.31 kg
Wymiary:
23.16 x 15.34 x 1.47
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Part I. Broadcasting and the Culture of News; 1. Electronic Journalism in a New Era; 2. Beginnings: The Ethic of Commercialism; 3. The Era of Network Dominance; Part II. Seismic Shifts in Television News; 4. "60 Minutes" and the News Magazine; 5. Tabloid Television and a World of Talk; 6. Hard News-Soft News; 7. Prime-Time News Values; 8. The Impact of CNN; 9. Celebrity News; Part III. Public Service in the Digital Age; 10. Local News; 11. Network News and the New Environment; 12. Electronic Journalism and the Public Interest

Steve M. Barkin



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia