• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

All Marketers Are Liars: The Underground Classic That Explains How Marketing Really Works--And Why Authenticity Is the Best Marketing of All » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

All Marketers Are Liars: The Underground Classic That Explains How Marketing Really Works--And Why Authenticity Is the Best Marketing of All

ISBN-13: 9781591845331 / Angielski / Miękka / 2012 / 240 str.

Seth Godin
All Marketers Are Liars: The Underground Classic That Explains How Marketing Really Works--And Why Authenticity Is the Best Marketing of All Seth Godin 9781591845331 Portfolio - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

All Marketers Are Liars: The Underground Classic That Explains How Marketing Really Works--And Why Authenticity Is the Best Marketing of All

ISBN-13: 9781591845331 / Angielski / Miękka / 2012 / 240 str.

Seth Godin
cena 68,61
(netto: 65,34 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 68,61
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The indispensable classic on marketing by the bestselling author of Tribes and Purple Cow.

Legendary business writer Seth Godin has three essential questions for every marketer:
-What's your story?-
-Will the people who need to hear this story believe it?-
-Is it true?-
All marketers tell stories. And if they do it right, we believe them. We believe that wine tastes better in a $20 glass than a $1 glass. We believe that an $80,000 Porsche is vastly superior to a $36,000 Volkswagen that's virtually the same car. We believe that $225 sneakers make our feet feel better--and look cooler--than a $25 brand. And believing it makes it true.
As Seth Godin has taught hundreds of thousands of marketers and students around the world, great marketers don't talk about features or even benefits. Instead, they tell a story--a story we want to believe, whether it's factual or not. In a world where most people have an infinite number of choices and no time to make them, every organization is a marketer, and all marketing is about telling stories.
Marketers succeed when they tell us a story that fits our worldview, a story that we intuitively embrace and then share with our friends. Think of the Dyson vacuum cleaner, or Fiji water, or the iPod.
But beware: If your stories are inauthentic, you cross the line from fib to fraud. Marketers fail when they are selfish and scurrilous, when they abuse the tools of their trade and make the world worse. That's a lesson learned the hard way by telemarketers, cigarette companies, and sleazy politicians.
But for the rest of us, it's time to embrace the power of the story. As Godin writes, -Stories make it easier to understand the world. Stories are the only way we know to spread an idea. Marketers didn't invent storytelling. They just perfected it.-

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Business & Economics > Reklama i promocja
Social Science > Media Studies
Wydawca:
Portfolio
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781591845331
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
240
Waga:
0.16 kg
Wymiary:
17.53 x 12.7 x 1.27
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia