• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Akzeptanz Von Beacons Für Location-Based Advertising: Eine Empirische Analyse Aus Konsumentenorientierter Sicht » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Akzeptanz Von Beacons Für Location-Based Advertising: Eine Empirische Analyse Aus Konsumentenorientierter Sicht

ISBN-13: 9783658166076 / Niemiecki / Miękka / 2016 / 124 str.

Marco Altpeter
Akzeptanz Von Beacons Für Location-Based Advertising: Eine Empirische Analyse Aus Konsumentenorientierter Sicht Altpeter, Marco 9783658166076 Springer Gabler - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Akzeptanz Von Beacons Für Location-Based Advertising: Eine Empirische Analyse Aus Konsumentenorientierter Sicht

ISBN-13: 9783658166076 / Niemiecki / Miękka / 2016 / 124 str.

Marco Altpeter
cena 188,52 zł
(netto: 179,54 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 180,14 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Marco Altpeter beschaftigt sich mit neuen Technologien fur Location-based Services, wie bspw. (Bluetooth-)Beacons, und deren Einsatzmoglichkeiten im Marketing. Da eine kundenindividuelle Ansprache per Smartphone die Akzeptanz der Kunden voraussetzt, identifiziert der Autor empirisch Determinanten der Akzeptanz neuer Technologien am Beispiel von Location-based Advertising aus Konsumentensicht und untersucht sie auf der Grundlage der Strukturgleichungsmodellanalyse.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Marketing - Research
Business & Economics > E-Commerce - Online Trading
Wydawca:
Springer Gabler
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783658166076
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
124
Waga:
0.18 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.76
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Ortsbezogene Dienstleistungen (Location-based Services).- Ortsbezogene Werbung (Location-based Advertising).- Beacon-Technologie.- Technologiefokussierte Akzeptanzforschung.

Marco Altpeter M.A. ist wissenschaftlicher Mitarbeiter am Lehrstuhl für Marketing und elektronische Dienstleistungen der Universität Koblenz-Landau.

Marco Altpeter beschäftigt sich mit neuen Technologien für Location-based Services, wie bspw. (Bluetooth-)Beacons, und deren Einsatzmöglichkeiten im Marketing. Da eine kundenindividuelle Ansprache per Smartphone die Akzeptanz der Kunden voraussetzt, identifiziert der Autor empirisch Determinanten der Akzeptanz neuer Technologien am Beispiel von Location-based Advertising aus Konsumentensicht und untersucht sie auf der Grundlage der Strukturgleichungsmodellanalyse.


Der Inhalt


  • Ortsbezogene Dienstleistungen (Location-based Services)
  • Ortsbezogene Werbung (Location-based Advertising)
  • Beacon-Technologie
  • Technologiefokussierte Akzeptanzforschung

Die Zielgruppen


  • Dozierende und Studierende sowie Fach- und Führungskräfte der Bereiche Marketing und elektronische Dienstleistungen

Der Autor

Marco Altpeter M.A. ist wissenschaftlicher Mitarbeiter am Lehrstuhl für Marketing und elektronische Dienstleistungen der Universität Koblenz-Landau.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia