• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Advertising with Small Budgets for Big Results: How to Buy Print, Broadcast, Outdoor, Online, Direct Response & Offbeat Media » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Advertising with Small Budgets for Big Results: How to Buy Print, Broadcast, Outdoor, Online, Direct Response & Offbeat Media

ISBN-13: 9780962712296 / Angielski / Miękka / 2014 / 276 str.

Linda C. Carlson
Advertising with Small Budgets for Big Results: How to Buy Print, Broadcast, Outdoor, Online, Direct Response & Offbeat Media Carlson, Linda C. 9780962712296 Barrett Street Productions - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Advertising with Small Budgets for Big Results: How to Buy Print, Broadcast, Outdoor, Online, Direct Response & Offbeat Media

ISBN-13: 9780962712296 / Angielski / Miękka / 2014 / 276 str.

Linda C. Carlson
cena 134,87
(netto: 128,45 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 133,77
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Advertising with Small Budgets for Big Results begins with an overview of marketing's "4 p's," including how-to's on media relations. Also covers promotions ranging from advertorials to word-of-mouth; provides examples of rate cards, model releases, radio commercial scripts, production and media costs. Lists dozens of professional and trade associations for more information and vendor contacts. Inexpensive and DIY options included for most advertising techniques. A reference for the small business, nonprofit, educational institution and government agency with limited resources and expertise and for better funded marketing offices interested in "guerilla marketing" as a supplement to agency-created programs. It is designed to answer the questions "How" and "How much" and to help marketers determine what is cost-effective for their organizations. The manuscript was field-tested with small business owners and nonprofit managers who have little or no marketing training

Advertising with Small Budgets for Big Results begins with an overview of marketings "4 ps," including how-tos on media relations. Also covers promotions ranging from advertorials to word-of-mouth; provides examples of rate cards, model releases, radio commercial scripts, production and media costs. Lists dozens of professional and trade associations for more information and vendor contacts. Inexpensive and DIY options included for most advertising techniques. A reference for the small business, nonprofit, educational institution and government agency with limited resources and expertise and for better funded marketing offices interested in "guerilla marketing" as a supplement to agency-created programs. It is designed to answer the questions "How" and "How much" and to help marketers determine what is cost-effective for their organizations. The manuscript was field-tested with small business owners and nonprofit managers who have little or no marketing training

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Reklama i promocja
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Small Business - General
Wydawca:
Barrett Street Productions
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780962712296
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
276
Waga:
0.37 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.47
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia