• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Advertising, the Media and Globalisation: A World in Motion » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Advertising, the Media and Globalisation: A World in Motion

ISBN-13: 9780415668835 / Angielski / Miękka / 2012 / 168 str.

John Sinclair
Advertising, the Media and Globalisation: A World in Motion Sinclair, John 9780415668835  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Advertising, the Media and Globalisation: A World in Motion

ISBN-13: 9780415668835 / Angielski / Miękka / 2012 / 168 str.

John Sinclair
cena 189,02
(netto: 180,02 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 186,33
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book offers a critical, empirically-grounded and contemporary account of how advertisers and agencies are dealing with a volatile mediascape throughout the world, taking a region-by-region approach. It provides a clear, systematic, and synoptic analysis of the dynamic relationship between media, advertisers, and agencies in the age of globalization, and in an era of transition from 'mass' to 'social' media. Advertising attracts much public criticism for the commercialization of culture and its apparent impact on social and personal life. This book outlines and assesses the issues involved, with regard to how they are manifested in different national, regional and global contexts. Topics covered include:

  • advertising as an object of study
  • global trends in the advertising industry
  • advertising and the media in motion
  • current issues in advertising, media and society
  • advertising, globalization and world regions.
While maintaining a contemporary focus, the book explains developments over recent decades as background to the globalisation of what it calls the manufacturing-marketing-media complex.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Reklama i promocja
Business & Economics > International - General
Social Science > Media Studies
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415668835
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
168
Waga:
0.27 kg
Wymiary:
23.11 x 15.49 x 1.27
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

'...the breadth and depth of his survey of the core communication medium of the late 20th century makes his book worth reading, certainly by students and probably by practitioners. Sinclair achieves something quite rare in the contested country where academic interests and applied information co-exist. His book is heavy on theory and social analysis, but it is also a history of the way the sector has worked and adapted to change.' - Stephen Matchett, Books in brief, The Australian 

1. Advertising as an Object of Study  2. Global Trends in the Advertising Industry  3. Advertising and the Media  4. Issues in Advertising and Society  5. Advertising, Globalisation and World Regions

John Sinclair is an Honorary Professorial Fellow in the Australian Centre at the University of Melbourne. He has become internationally acknowledged over the last twenty-five years for his research on the globalisation of media industries. This has been published in the leading journals of the field, as well as various books, notably Images Incorporated: Advertising as Industry and Ideology (1987); New Patterns in Global Television: Peripheral Vision (1996, edited, with Stuart Cunningham and Liz Jacka); Latin American Television: A Global View (1999); and Contemporary World Television (2004, edited, with Graeme Turner).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia