• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Advertising and Reality: A Global Study of Representation and Content » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Advertising and Reality: A Global Study of Representation and Content

ISBN-13: 9781441191946 / Angielski / Miękka / 2012 / 272 str.

Amir Hetsroni
Advertising and Reality: A Global Study of Representation and Content Hetsroni, Amir 9781441191946  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Advertising and Reality: A Global Study of Representation and Content

ISBN-13: 9781441191946 / Angielski / Miękka / 2012 / 272 str.

Amir Hetsroni
cena 193,46
(netto: 184,25 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 188,34
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Advertising and Reality: A Global Study of Representation and Content offers, for the first time, an extensive study of the way our life is represented in advertising. Leading scholars from different countries, who specialize in marketing communication and media studies, review and analyze different advertising contents and give us a truly cross-cultural view of the matter. Among the contents that are thoroughly discussed throughout the book one finds sexuality, violence, family activities, gender roles, vocations, minorities roles, periodical reconstruction and more. This book provides an up-to-date picture of the way modern life is portrayed in the most popular format of marketing communication worldwide.

Kategorie:
Nauka, Kultura. Etnografia
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Social Science > Socjologia
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781441191946
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
272
Waga:
0.41 kg
Wymiary:
22.61 x 15.24 x 2.29
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Introduction

Section I: Views, Times and Places

1. Mass Moralizing - Phil Hopkins
2. The Disintegration of the Box: Narrativity, Performance and Translation in Television Commercials - Dror Abend-Davidbr
3. Values in Israeli Advertising: A Decade-Long Observation - Amir Hetsroni
4. Between Real and Pseudo Real in Japanese and American Television Advertising - Michael Maynard
5. God, Religion and Advertising: A Hard Sell - Yoel Cohen
6. Arab and Western Images in Middle East Satellite Television Advertising - Shaheed Nick Mohammed
7. Nostalgia: Reflections on Periodical Representations in Advertising - Amir Hetsroni

Section II: Demography

8. Seeing ourselves as the Adman Sees us? The Representation and Portrayal of Older People in Advertising - Peter Simcock
9. Ethnically Targeted Advertising and Social Meaning: An Analysis of Representation in Spanish Language Advertising - Christopher Chávez, Meghan Moran and Sandra Ball-Rokeach
10. Celebrity Advertising: The Asian Perspective - Wei-Na Lee and Sejung Marina Choi

Section III: Gender

11. Masculinity and Femininity in Advertising - Narissra Maria Punyanunt-Carter, Daniel Linden and Kent Truett
12. Sex sells, but to whom and at what price? Sexual images of African American and Caucasian women in magazine advertising - Linda Godbold Kean and Shekinah Thomas
13. Objectionable Content on Mainstream Advertising: How much Sex and Violence do TV Commercials Actually Carry and What Does the Public Think of That? - Amir Hetsroni
14. International Clothing, Accessories and Dress Codes: Women's wardrobe from Spain, Portugal and China - Paloma Díaz Soloaga and Natalia Quintas Froufe

About the Contributors



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia