• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Advertisement Communiqué » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Advertisement Communiqué

ISBN-13: 9783659714214 / Angielski / Miękka / 2015 / 312 str.

Shinde Vaishali
Advertisement Communiqué Shinde Vaishali 9783659714214 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Advertisement Communiqué

ISBN-13: 9783659714214 / Angielski / Miękka / 2015 / 312 str.

Shinde Vaishali
cena 214,76 zł
(netto: 204,53 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 214,76 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The Advertising Language is a kind of 'Register' which demonstrates the unique features that distinguish it from the 'normal language'. The study of ten Advertisements in both the Print and the Audio-Visual versions has revealed many distinct features of the Advertising Language. These features are observed at all the levels of analysis- phonological, lexical, syntactic, semantic, pragmatic and stylistic. The work deals specifically with the significant features of the Advertising Language observed in the study, the Linguistic Strategies employed and the use of Language determined by the choice of Media in the selected Advertisements. This study can be useful in teaching- the practical dimension of the Applied Linguistics, Concepts in Linguistics & Pragmatics and also Marketing Communication to the Management students to understand the creative as well as realistic use of language. Moreover, the researchers can be inspired to study other types of Media or Registers. This study will be beneficial to the advertising designers in terms of the effective use of Language for marketing. Thus, this research encourages Linguistic and Pragmatic study of wide range of Registers.

The Advertising Language is a kind of Register which demonstrates the unique features that distinguish it from the normal language. The study of ten Advertisements in both the Print and the Audio-Visual versions has revealed many distinct features of the Advertising Language. These features are observed at all the levels of analysis- phonological, lexical, syntactic, semantic, pragmatic and stylistic. The work deals specifically with the significant features of the Advertising Language observed in the study, the Linguistic Strategies employed and the use of Language determined by the choice of Media in the selected Advertisements. This study can be useful in teaching- the practical dimension of the Applied Linguistics, Concepts in Linguistics & Pragmatics and also Marketing Communication to the Management students to understand the creative as well as realistic use of language. Moreover, the researchers can be inspired to study other types of Media or Registers. This study will be beneficial to the advertising designers in terms of the effective use of Language for marketing. Thus, this research encourages Linguistic and Pragmatic study of wide range of Registers.

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Social Science > General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659714214
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
312
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.78
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Dr. Vaishali Jayaprakash Shinde is an Assistant Professor and Academic Council Member, NIIT University, Rajasthan. She has been awarded the Doctorate for her research entitled- Linguistic Analysis of Advertisements in Print and Audio-Visual Media a Comparative Study. She is fascinated with new research ideas in Linguistics & Pragmatics.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia