• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Advanced Customer Analytics: Targeting, Valuing, Segmenting and Loyalty Techniques » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Advanced Customer Analytics: Targeting, Valuing, Segmenting and Loyalty Techniques

ISBN-13: 9780749477158 / Angielski / Miękka / 2016 / 264 str.

Mike Grigsby
Advanced Customer Analytics: Targeting, Valuing, Segmenting and Loyalty Techniques Grigsby, Mike 9780749477158 Kogan Page - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Advanced Customer Analytics: Targeting, Valuing, Segmenting and Loyalty Techniques

ISBN-13: 9780749477158 / Angielski / Miękka / 2016 / 264 str.

Mike Grigsby
cena 188,37
(netto: 179,40 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 185,54
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Advanced Customer Analytics provides a clear guide to the specific analytical challenges faced by the retail sector. The book covers the nature and scale of data obtained in transactions, relative proximity to the consumer and the need to monitor customer behaviour across multiple channels. The book advocates a category management approach, taking into account the need to understand the consumer mindset through elasticity modelling and discount strategies, as well as targeted marketing and loyalty design.A practical, no-nonsense approach to complex scenarios is taken throughout, breaking down tasks into easily digestible steps. The use of a fictional retail analyst 'Scott' helps to provide accessible examples of practice. Advanced Customer Analytics does not skirt around the complexities of this subject but offers conceptual support to steer retail marketers towards making the right choices for analysing their data.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Business & Economics > Customer Relations
Business & Economics > Industries - Retailing
Wydawca:
Kogan Page
Seria wydawnicza:
Marketing Science
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780749477158
Rok wydania:
2016
Numer serii:
000777883
Ilość stron:
264
Waga:
0.37 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.4
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

"Advanced Customer Analytics provides a great introduction into the main analytical tools marketing managers should be familiar with these days. Starting from regression analysis the book gradually covers more sophisticated methods including time series models, survival analysis, TOBIT models and structural equation models. What makes this book special is the easy to understand way in which these methods are explained and applied to problems marketing managers face every day. This makes this book great for practitioners as well as for readers interested in learning applied statistics. I strongly recommend this book to anyone interested in data-based marketing decision making." Michael Haenlein, Professor, ESCP Europe

  • Section - 01: Overview;
  • Section - 02: Regression and Factor Analysis;
  • Section - 03: Retail;
  • Section - 04: Retail;
  • Section - 05: Understanding and estimating demand;
  • Section - 06: Price elasticity and discounts;
  • Section - 07: Valuing marketing communications (marcomm);
  • Section - 08: Forecasting future demand;
  • Section - 09: Targeting the right customers;
  • Section - 10: Maximizing the impact of mailing;
  • Section - 11: The benefits of product bundling;
  • Section - 12: Estimating time of purchase;
  • Section - 13: Investigating the time of product purchase;
  • Section - 14: Increasing customer lifetime value;
  • Section - 15: Modelling counts (transactions);
  • Section - 16: Quantifying complexity of customer behaviour;
  • Section - 17: Designing effective loyalty programmes;
  • Section - 18: Identifying loyal customers;
  • Section - 19: Introduction to segmentation;
  • Section - 20: Tools for successful segmentation;
  • Section - 21: Drawing insights from segmentation;
  • Section - 22: Creating targeted messages;
  • Section - 23: RFM vs. segmentation;
  • Section - 24: Marketing strategy;

Mike Grigsby, based in Orlando, Florida, has more than 30 years' experience in the field of marketing analytics. He was formerly vice president of customer insights and advanced analytics at Brierley and Partners and of strategic business analysis and advanced analytics at Targetbase and has also held leadership positions at Hewlett-Packard and Gap. Previously an adjunct professor at the University of Texas at Dallas, he taught analytics at both graduate and undergraduate levels. He is the author of Advanced Customer Analytics, also published by Kogan Page.

Grigsby, Mike Mike Grigsby has been involved in marketing scienc... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia