• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

ANALYSIS OF THE INTENTION TO USE FASHION M-COMMERCE » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

ANALYSIS OF THE INTENTION TO USE FASHION M-COMMERCE

ISBN-13: 9786208191122 / Angielski / Miękka / 2024 / 140 str.

Eduardo Borba; Rafael Tezza
ANALYSIS OF THE INTENTION TO USE FASHION M-COMMERCE Borba, Eduardo, Tezza, Rafael 9786208191122 Our Knowledge Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

ANALYSIS OF THE INTENTION TO USE FASHION M-COMMERCE

ISBN-13: 9786208191122 / Angielski / Miękka / 2024 / 140 str.

Eduardo Borba; Rafael Tezza
cena 307,47
(netto: 292,83 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 307,47
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

The main objective of this study was to evaluate the influence of the dimensions of Playfulness, Social Influence, Effort Expectancy and Performance Expectancy on the intention to use fashion m-commerce, using the Unified Theory of Acceptance and Use of Technology (UTAUT). To this end, a structural model was proposed, also considering the moderating variables of age and gender. A questionnaire with 21 Likert scale items was administered to 300 Brazilian users. After data collection, a Factor Analysis was carried out to identify correlated variables, followed by the application of Structural Equations to measure the impact of each dimension on intention to use. The results showed a positive effect of the Playfulness, Social Influence and Effort Expectancy dimensions, while Performance Expectancy was excluded. The age variable showed a moderating influence on the relationship between Social Influence and Intention to Use. The study contributes by providing empirical evidence on the application of UTAUT to fashion m-commerce, highlighting Playfulness as a relevant factor.

Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Our Knowledge Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9786208191122
Rok wydania:
2024
Ilość stron:
140
Wymiary:
22.0 x 15.0
Oprawa:
Miękka
Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia