• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

AI and Analytics for Public Health: Proceedings of the 2020 Informs International Conference on Service Science » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

AI and Analytics for Public Health: Proceedings of the 2020 Informs International Conference on Service Science

ISBN-13: 9783030751654 / Angielski / Twarda / 2022 / 600 str.

Hui Yang; Robin Qiu; Weiwei Chen
AI and Analytics for Public Health: Proceedings of the 2020 Informs International Conference on Service Science Hui Yang Robin Qiu Weiwei Chen 9783030751654 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

AI and Analytics for Public Health: Proceedings of the 2020 Informs International Conference on Service Science

ISBN-13: 9783030751654 / Angielski / Twarda / 2022 / 600 str.

Hui Yang; Robin Qiu; Weiwei Chen
cena 887,69 zł
(netto: 845,42 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 848,19 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Operations Research
Mathematics > Prawdopodobieństwo i statystyka
Technology & Engineering > Engineering (General)
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Springer Proceedings in Business and Economics
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030751654
Rok wydania:
2022
Wydanie:
2021
Numer serii:
000474980
Ilość stron:
600
Waga:
0.85 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 2.69
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Chapter 1. Private vs. Pooled Transportation: Customer Preference and Congestion Management.- Chapter 2. Optimal Dispatch in Emergency Service System via Reinforcement Learning.- Chapter 3. Towards Understanding the Dynamics of COVID-19: An Approach based on Polynomial Regression with Adaptive Sliding Windows.- Chapter 4. Capturing the Deep Trend of Stock Market for a Big Profit.- Chapter 5. Analysis on Competitiveness of Service Outsourcing Industry in Yangtze River Delta Region.- Chapter 6. OPBFT: Optimized Practical Byzantine Fault Tolerant Consensus Mechanism Model.- Chapter 7. Entropy Weight-TOPSIS Method Considered Text Information with An Application in E-commerce.- Chapter 8. Optimal Resource Allocation for Coverage Control of City Crimes.- Chapter 9. Application of Internet of Things (IoT) in Inventory Management for Perishable Produce.- Chapter 10. Enabling Smart Buildings with Reinforcement Learning Controllers to Reduce Energy Consumption.- Chapter 11. Modified Risk Parity Portfoliosto Limit Concentration on Low Risk Assets in Multi-Asset Portfolios.- Chapter 12. A Data Analysis Method for Estimating Balking Behavior in Bike-Sharing Systems.- Chapter 13. The Impact of Scalability on Advisory and Service Delivery Efforts of Nonprofits.- Chapter 14. Green Location-Routing Problem with Delivery Options.- Chapter 15. Molecular Bioactivity Prediction of HDAC1 Based on Deep Neural Nets.- Chapter 16. Risk assessment indicators for technology enterprises: From the perspective of complex networks.- Chapter 17. Risk assessment indicators for technology enterprises: From the perspective of complex networks.- Chapter 18. Early Detection of Rumors Based on BERT Model.

Hui Yang is a Professor in the Harold and Inge Marcus Department of Industrial and Manufacturing Engineering at The Pennsylvania State University, University Park, PA. Dr. Yang's research interests focus on sensor-based modeling and analysis of complex systems for process monitoring, process control, system diagnostics, condition prognostics, quality improvement, and performance optimization.

Robin Qiu is Professor at Pennsylvania State University, USA. Dr. Qiu’s research interests include Big Data, Data/Business Analytics, Smart Service Systems, Service Science, Service Operations and Management, Information Systems, and Manufacturing and Supply Chain Management.

Weiwei Chen is an Associate Professor at Rutgers University, USA. His research interests lie in operations and finance interface, as well as supply chain operations planning and scheduling. He also works on simulation and randomized global optimization methodologies.

This volume offers the state-of-the-art research and developments in service science and related research, education and practice areas. It showcases emerging technology and applications in fields including healthcare, energy, finance, information technology, transportation, sports, logistics, and public services. Regardless of size and service, a service organization is a service system. Because of the socio-technical nature of a service system, a systems approach must be adopted to design, develop, and deliver services, aimed at meeting end users’ both utilitarian and socio-psychological needs. Effective understanding of service and service systems often requires combining multiple methods to consider how interactions of people, technology, organizations, and information create value under various conditions. Chapters highlight ways to approach such technical challenges in service science and are based on submissions from the 2020 INFORMS International Conference on Service Science.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia