• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

AI Game Programming for Beginners » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

AI Game Programming for Beginners

ISBN-13: 9781481833387 / Angielski / Miękka / 2012 / 174 str.

MR Uditha Bandara
AI Game Programming for Beginners MR Uditha Bandara 9781481833387 Createspace - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

AI Game Programming for Beginners

ISBN-13: 9781481833387 / Angielski / Miękka / 2012 / 174 str.

MR Uditha Bandara
cena 160,48
(netto: 152,84 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 160,48
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

AI Game Programming for Beginners Chapter 01 - Pathfinding
Path finding is about finding the best path to the destination. This chapter focus in Breadth-First, Best-First, and A* (A-Star) pathfinding algorithms.
1. Pathfinding algorithms.
* Breadth-First. * Best-First. * A* (A-Star).
2. Implementing pathfinding in XNA.
* Creating realistic enemy movement sample.
Chapter 02 - Chase, Evade and Wander
Chase and Evade AI behavior can be used in situations like enemy AI implementations. Wandering AI can be used for AI based characters in virtual worlds.
1.Chase and evade algorithm.
*One object turn toward another object (Chase). *One object turn away from another object (Evade). 2.Wandering AI algorithm.
* Object behavior is not effecting to another object. (Wander)
3.Implementing chase, evade and wander AI in XNA.
* Cat, Mouse and Dog objects behaving for Chase, Evade and Wander.
Chapter 03 - Aiming
Aiming can be useful to create projectile based enemy AI shooting. Algorithm will decide best suitable gun projection.
1.Aiming projectile algorithm.
* One 2d object aim toward another object for spotlights, guns etc.
2.Implementing Aiming in XNA.
* Aiming for enemy object by using a spotlight.
Chapter 04 - Tactical and strategic AI
RTS games use waypoint navigation to follow orders in moving units. It could be linear behavior for enemy units or steering behavior for vehicles.
1.Linear and steering waypoint algorithm.
* Object following specific path that provided by the user.
2. Implementing waypoint algorithm in XNA.
* RTS units (both human and vehicle objects) following orders to go on the specify path.
Chapter 05 - Flocking
Flocking AI model can be used for collective animal behaviors of birds, fish, insects etc. Separation, Alignment and Cohesion are key properties of flocking AI behavior.
1.Flocking algorithm with separation, Alignment and Cohesion.
* Set of objects formation to create similar behavior.
2. Implementing flocking in XNA.
* Creating both birds and insects flocking behaviors sample.


Zawartość książki może nie spełniać oczekiwań – reklamacje nie obejmują treści, która mogła nie być redakcyjnie ani merytorycznie opracowana.

Kategorie:
Informatyka
Kategorie BISAC:
Computers > Artificial Intelligence - General
Wydawca:
Createspace
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781481833387
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
174
Waga:
0.41 kg
Wymiary:
27.94 x 21.59 x 1.14
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia