• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

A Participatory Paradigm for an Engaged Scholarship in Higher Education » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

A Participatory Paradigm for an Engaged Scholarship in Higher Education

ISBN-13: 9789463001823 / Angielski / Miękka / 2015 / 284 str.

Ortrun Zuber-Skerritt; Lesley Wood; Ina Louw
A Participatory Paradigm for an Engaged Scholarship in Higher Education Ortrun Zuber-Skerritt Lesley Wood Ina Louw 9789463001823 Sense Publishers - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

A Participatory Paradigm for an Engaged Scholarship in Higher Education

ISBN-13: 9789463001823 / Angielski / Miękka / 2015 / 284 str.

Ortrun Zuber-Skerritt; Lesley Wood; Ina Louw
cena 187,41
(netto: 178,49 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 180,57
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book provides a comprehensive conceptual framework, case studies, workshop processes and designs for academic development programs supported by two key concepts: Participatory Action Learning and Action Research (PALAR) - a conceptual integration of action learning and participatory action research - and action leadership. PALAR is conceived as a philosophy, a methodology, a theory of learning and knowledge creation, and as a facilitation process. Action leadership involves collaboration, action, concern and responsibility for others, rather than a position of power and control over them. It is participatory, strategic, ethical and non-hierarchical.The authors, PALAR leaders, have drawn upon their extensive experience in a South African context to provide what I have found to be the strongest response to the call for a reconsideration of traditional academic scholarship in favour of a scholarship of discovery, integration, application, and teaching. This has clear international significance in guiding university faculty worldwide in their efforts to develop an engaged scholarship informed by theory that is critical, phenomenological, experiential, action-oriented, strengths-based, and grounded.Dr Joseph M. Shosh, Professor and Chair, Department of Education, Moravian College, Bethlehem, Pennsylvania, USAIt is a must-read for academics, academic leaders and academic developers who wish to make higher education more relevant, authentic and effective.Professor Brenda Leibowitz, Chair, Teaching and Learning, University of Johannesburg, South AfricaFoucault argued for power being exercised by all in an organization or society, and these authors not only encourage such action but provide processes and examples of how to go about it.Dr Pip Bruce Ferguson, Teaching Enhancement Unit, Dublin City University, IrelandWith the increased focus on scholarship and more importantly integrated scholarship, this book will serve as an inspiration to stimulate the possibility of approaching knowledge creation in a scholarly manner. As such this book makes an important contribution that inspires and provides tools to realize the vision of sustainable development and transformation in the South African context.Dr Ruth Albertyn, Centre for Higher and Adult Education, Faculty of Education, University of Stellenbosch, South Africa

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Teaching - General
Wydawca:
Sense Publishers
Język:
Angielski
ISBN-13:
9789463001823
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
284
Waga:
0.40 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Zuber-Skerritt, Ortrun Zuber-Skerritt is Adjunct Professor both in the Fa... więcej >
Wood, Lesley LESLEY WOOD is a senior lecturer in the Faculty of... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia