• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

A Consumer Bahaviour Case Study : Campaign Analysis of the Sanitation Department of Hamburg » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

A Consumer Bahaviour Case Study : Campaign Analysis of the Sanitation Department of Hamburg

ISBN-13: 9783640317226 / Angielski / Miękka / 2009 / 28 str.

Sascha Kruger
A Consumer Bahaviour Case Study : Campaign Analysis of the Sanitation Department of Hamburg Sascha Kruger   9783640317226 GRIN Verlag oHG - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

A Consumer Bahaviour Case Study : Campaign Analysis of the Sanitation Department of Hamburg

ISBN-13: 9783640317226 / Angielski / Miękka / 2009 / 28 str.

Sascha Kruger
cena 146,08
(netto: 139,12 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 146,08
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Seminar paper from the year 2007 in the subject English Language and Literature Studies - Linguistics, grade: 1,7, University of Hamburg (Institut fur Anglistik und Amerikanistik), course: The Role of Consumer Behaviour in Modern Marketing, language: English, abstract: More than 1.7 million people are living in Europe's greenest city, the metropolis city of Hamburg, Germany. But there is no smoke without a fire. All of Hamburg's inhabitants are consumers of a very important service provider: The Sanitation Department of Hamburg, SRH. A civilised cooperation would be unthinkable without the 2,500 men and women who dispose, on average, one million tons of waste annually. Disposal services are multi-million Euro businesses. In 2006, the total output averaged approximately 350 million Euros. In other words, every Hamburg inhabitant paid directly by utility costs or indirectly by taxes, 206 Euros each. These costs also include marketing and public relation expenses. At first glance, it is not clear why a public utility (for example, SRH) markets their products because it satisfies basic consumer needs than sophisticated wants. Furthermore, the SRH has a monopoly position. So, in fact, most of its marketing approaches have to be interpreted as community service announcements. In the second half of 2005, SRH started a campaign in cooperation with the advertisement agency, MKK Werbeagentur GmbH. The Campaign's overall goal was to reach a wide effect utilising a low budget. The Campaign's specific aim was to encourage a higher usage rate of the public wastebaskets which had a quite inconspicuous "working life" during the last decades. For example, prior wastebaskets were a "mouse grey" colour and then after the Campaign, they were changed to a "fire red" colour. However, there was more changed than just the colours of the wastebaskets, they now also consisted of drawled eyes and naughty written slogans. The change is still taking place. There are still some wastebaskets wh"

Kategorie:
Nauka, Literaturoznawstwo
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > General
Biography & Autobiography > General
Wydawca:
GRIN Verlag oHG
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783640317226
Rok wydania:
2009
Ilość stron:
28
Waga:
0.05 kg
Wymiary:
21.59 x 13.97 x 0.18
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia