• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Semiotics of Popular Culture » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Semiotics of Popular Culture

ISBN-13: 9783862195565 / Angielski / Miękka / 2015 / 181 str.

George Rossolatos
Semiotics of Popular Culture Rossolatos, George 9783862195565 kassel university press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Semiotics of Popular Culture

ISBN-13: 9783862195565 / Angielski / Miękka / 2015 / 181 str.

George Rossolatos
cena 174,45
(netto: 166,14 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 174,04
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Cultural studies constitutes one of the most multi-perspectival research fields. Amidst a polyvocal theoretical landscape that spans different disciplines semiotics is of foundational value. In an attempt to effectively address the conceptual richness of the semiotic discipline, a wide roster of perspectives is evoked in this book against the background of a diverse set of cultural phenomena, including structuralist and post-structuralist semiotics, semiotically informed psychoanalysis, cultural semiotics, film semiotics, sociosemiotics, but also, to a lesser extent, music semiotics and more niche, but certainly promising perspectives, such as postmodern semiotics, ethnosemiotics, phenomenological semiotics and rhetorical semiotics. The recruitment of semiotic frameworks and concepts is enacted against the background of advances in cultural studies (thus reinstating the dialogue with a discipline that took form by drawing on semiotics in the first place) and the various research streams that have become consolidated within the wider cultural studies territory, such as memory studies, celebrity studies, death studies, cultural geography, visual studies. At the same time, the offered readings engage dialogically with Consumer Culture Theory.George Rossolatos is an academic researcher and marketing practitioner, with experience in advertising (JWT), marketing research (Research International/Millward Brown) and brand management (Colgate-Palmolive, Nestle, Weetabix, Cosmote). He holds a BA (Hons) in Philosophy from the University of Essex, an MSc in Marketing from Manchester Business School and an MBA from Strathclyde Business School and a PhD in Marketing Semiotics from the University of Kassel. He is also the editor of the International Journal of Marketing Semiotics . Major publications include Semiotics of Popular Culture (2015), Interactive Advertising: Dynamic Communication in the Information Era (2002), Brand Equity Planning with Structuralist Rhetorical Semiotics (2012, 2014), Applying Structuralist Semiotics to Brand Image Research (2012), //rhetor.dixit//: Understanding ad texts' rhetorical structure for differential figurative advantage (2013), plus numerous articles in trade and academic journals. His research interests rest with cultural studies and with effecting inter-disciplinary cross-fertilizations between marketing, rhetoric and semiotics, also informed by disciplines such as phenomenology, deconstruction, psychoanalysis, anthropology, communication theory.

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
kassel university press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783862195565
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
181
Wymiary:
14.8x21x1
Oprawa:
Miękka
Rossolatos, George George Rossolatos is an academic researcher and ma... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia