• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Using Lacuna Theory to Detect Cultural Differences in American and German Automotive Advertising » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Using Lacuna Theory to Detect Cultural Differences in American and German Automotive Advertising

ISBN-13: 9783631393628 / Angielski / Miękka / 2002 / 190 str.

Erika Grodzki
Using Lacuna Theory to Detect Cultural Differences in American and German Automotive Advertising Schröder, Hartmut 9783631393628 Lang, Peter, Gmbh, Internationaler Verlag Der - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Using Lacuna Theory to Detect Cultural Differences in American and German Automotive Advertising

ISBN-13: 9783631393628 / Angielski / Miękka / 2002 / 190 str.

Erika Grodzki
cena 283,13
(netto: 269,65 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 282,27
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

This study addresses the standardization and adaptation of advertising campaigns in the context of the auto industry and their televised campaigns in America and Germany. It sets out to investigate how lacuna theory can be used to show that advertisements reflect a specific cultural communication and they are interpreted by a specific cultural understanding. Lacuna theory will be used to discover the perceptions of auto commercials by Germans and Americans to discover if differences in cultural communication and cultural understanding exist in advertising creative strategies. The study will find out how these differences, if present, can be identified and understood so that advertising creatives can begin to either implement standardized commercials that are functional for the auto industry in Germany and America or else adapt their campaigns to better target consumers in each country.

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Reklama i promocja
Language Arts & Disciplines > Journalism
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Wydawca:
Lang, Peter, Gmbh, Internationaler Verlag Der
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783631393628
Rok wydania:
2002
Ilość stron:
190
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Contents: International Advertising - German Advertising - American Advertising - Cultural Differences in Advertising - Lacuna Theory.

The Author: Erika Grodzki was born in 1971 in West Virginia, USA. She studied English Literature and Speech Communication at Muskingum College (B.A.). Grodzki spent her junior year of college at the Scuola Administrazione Aziendale in Torino, Italy. She later went on for her Masters in Mass Communications at Miami University in Oxford, Ohio. Upon completing her Masters degree, Grodzki traveled to Germany to begin her doctoral work at the Europa Universität Viadrina in Frankfurt/Oder. Grodzki completed her degree in Kulturwissenschaft (2001) and currently serves as an Assistant Professor of International Communication at Lynn University in Boca Raton, Florida.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia