• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Intercultural and International Business Communication: Theory, Research, and Teaching » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2952079]
• Literatura piękna
 [1850969]

  więcej...
• Turystyka
 [71058]
• Informatyka
 [151066]
• Komiksy
 [35579]
• Encyklopedie
 [23181]
• Dziecięca
 [620496]
• Hobby
 [139036]
• AudioBooki
 [1646]
• Literatura faktu
 [228729]
• Muzyka CD
 [379]
• Słowniki
 [2932]
• Inne
 [445708]
• Kalendarze
 [1409]
• Podręczniki
 [164793]
• Poradniki
 [480107]
• Religia
 [510956]
• Czasopisma
 [511]
• Sport
 [61267]
• Sztuka
 [243299]
• CD, DVD, Video
 [3411]
• Technologie
 [219640]
• Zdrowie
 [100984]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2281]
• Puzzle, gry
 [3363]
• Literatura w języku ukraińskim
 [258]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8020]
Kategorie szczegółowe BISAC

Intercultural and International Business Communication: Theory, Research, and Teaching

ISBN-13: 9783039116805 / Angielski / Miękka / 2008 / 352 str.

Juan Carlos Palmer Silveira
Intercultural and International Business Communication: Theory, Research, and Teaching Gotti, Maurizio 9783039116805 BERTRAMS - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Intercultural and International Business Communication: Theory, Research, and Teaching

ISBN-13: 9783039116805 / Angielski / Miękka / 2008 / 352 str.

Juan Carlos Palmer Silveira
cena 621,37
(netto: 591,78 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 618,02
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

This volume originates from the editors interest in one of the most relevant fields of research these days: Intercultural and International Business Communication. The needs of the business world to communicate effectively at an international level in order to overcome language differences have proved to be a fascinating topic for many scholars. International business discourse is culturally-situated and therefore context-dependent, and all three discourse, culture and context play a key role in the communication process. The present contributions analyse this topic under the perspective of theory, research and teaching. Different scholars have offered their views on the subject, presenting contributions on different areas related to business communication all over the world."

Kategorie:
Nauka, Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Negocjacje biznesowe
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Foreign Language Study > English as a Second Language
Wydawca:
BERTRAMS
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783039116805
Rok wydania:
2008
Wydanie:
Revised
Ilość stron:
352
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

«... this collection is undoubtedly a useful reference and research tool for anyone teaching English for (International) Business Communication or for Business Communication specialists.» (Fiona Cromarty-Lawtie, TESL-EJ)

Contents: Juan C. Palmer-Silveira/Miguel F. Ruiz-Garrido/Inmaculada Fortanet-Gómez: Introduction: Facing the Future of Intercultural and International Business Communication (IIBC) - Leena Louhiala-Salminen/Mirjaliisa Charles: English as the Lingua Franca of International Business Communication: Whose English? What English? - Bertha Du-Babcock/Richard D. Babcock: Developing Linguistic and Cultural Competency in International Business Communication - Aud Solbjørg Skulstad: Genre Analysis of Corporate Communication - Belinda Crawford Camiciottoli: Corporate Earnings Calls: a Hybrid Genre? - Frank van Meurs/Hubert Korzilius/Adriënne den Hollander: The Persuasive Effect of the Use of English in External Business Communication on Non-Native Speakers of English: an Experimental Case Study of the Impact of the Use of English on a Dutch Job Site - Yunxia Zhu: Cross-Cultural Genre Study: a Dual Perspective - Hilkka Yli-Jokipii: Translating Professional Discourse: a Genre-Based View on Corporate ESP - Jakob Lauring: The Exclusive Group - Expatriates Working against Corporate Goals - Britt-Louise Gunnarsson: Swedish Companies and their Multilingual Practice - Vijay K. Bhatia/Jane Lung: Corporate Identity and Generic Integrity in Business Discourse - Julio C. Giménez: International Business Communication: Helping Advanced Learners of English Cope with the Demands - Gina Poncini: Evaluation in Written and Spoken Business Discourse: Integrating Research into Teaching.

The Editors: Juan C. Palmer-Silveira, Ph.D., lectures and carries out research at Universitat Jaume I (Castellón, Spain). He is involved in teaching English for Business Communication. He is the author of international books and articles. His main research interests are in the fields of academic and professional English.
Miguel F. Ruiz-Garrido, Ph.D., is a lecturer and researcher at Universitat Jaume I (Castellón, Spain), where he teaches English Language and English for Business Communication. His main research interests are in the fields of English for academic purposes and English for professional purposes.
Inmaculada Fortanet-Gómez, Ph.D., is a lecturer and researcher at Universitat Jaume I (Castellón, Spain), where she coordinates the Group of Research on Academic and Professional English (GRAPE). Her current research interests are related to academic and professional English. She has authored and edited several articles and books on EAP/ESP.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia