• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Winning Score: How to Design and Implement Organizational Scorecards » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Winning Score: How to Design and Implement Organizational Scorecards

ISBN-13: 9781563273636 / Angielski / Miękka / 2007 / 336 str.

Mark Graham Brown
Winning Score: How to Design and Implement Organizational Scorecards Brown, Mark Graham 9781563273636 Productivity Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Winning Score: How to Design and Implement Organizational Scorecards

ISBN-13: 9781563273636 / Angielski / Miękka / 2007 / 336 str.

Mark Graham Brown
cena 160,59
(netto: 152,94 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 159,27
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Now in Paperback Highlighted with valuable tips and Brown's firsthand experiences, Winning Score is an excellent tool for constructing a performance measurement system. It explains how to lay the foundation for the balanced scorecard by developing operational and strategic plans. Winning Score explains how to:

  • Identify strengths, weaknesses, opportunities, and threats.
  • Design data collection strategies.
  • Link the scorecard to other systems in an organization.
  • Develop a performance index.
  • Avoid the top 10 measurement mistakes.
  • In addition, case studies of actual scorecard implementation in different sectors, such as manufacturing, service, support, and government are included. Click here for the introductory chapter A 296 minute abridged version of this book is also available on 4 compact discs or 4 audio cassettes from Productivity Press.

    Kategorie:
    Nauka, Ekonomia i biznes
    Kategorie BISAC:
    Business & Economics > Kierownictwo i motywacja
    Business & Economics > Economics - General
    Business & Economics > Production & Operations Management
    Wydawca:
    Productivity Press
    Język:
    Angielski
    ISBN-13:
    9781563273636
    Rok wydania:
    2007
    Ilość stron:
    336
    Waga:
    0.52 kg
    Wymiary:
    22.89 x 15.85 x 2.08
    Oprawa:
    Miękka
    Wolumenów:
    01
    Dodatkowe informacje:
    Bibliografia

    "[In Winning Score], Brown suggests new ways business managers can use scoring systems to help them achieve long term goals. Observing that many companies still spend time constructing elaborate scoring systems that are not used for making changes in the company's operation, he argues that a better approach would be for companies to measure what matters, rather than collecting data that offers no insight into the company's long term strategy."
    Review

    IntroductionPART 1: DEVELOPING OPERATIONAL METRICS AND PLANSMission: Figuring Out Who You AreValues: Defining What You Stand ForMetrics: Selecting the Right Operational Performance MeasuresTargets: Setting Goals and Objectives to Track ProgressPART 2: DEVELOPING STRATEGIC METRICS AND PLANSGauges: Developing a Performance IndexVision: Deciding What You Want to BecomeSituation Analysis: Identifying Strengths, Weaknesses, Opportunities, and ThreatsKey Success Factors: Defining How You Will Achieve Your Vision and Beat CompetitorsStrategic Metrics: Identifying Measures Linked to Your Vision and Key Success FactorsStrategies: Developing Actions, Projects, and Initiatives to Reach Your TargetsPART 3: IMPLEMENTING THE SCORECARDInstrumentation: Designing Data-Collection Strategies Dashboard Design: Systems for Communicating Performance DataIntegration: Linking Your Scorecard to Other Organizational SystemsPlanning: Developing a Project Plan for a Balanced Scorecard InitiativeAppendices: Balanced Scorecard Case StudiesA. Manufacturing OrganizationB. Service OrganizationC. Support OrganizationD. Government OrganizationREFERENCES

    Mark Graham Brown

    Brown, Mark Graham MARK GRAHAM BROWN (Hermosa Beach, CA) is a quality... więcej >


    Udostępnij

    Facebook - konto krainaksiazek.pl



    Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

    Partner Mybenefit

    Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

    Czytaj nas na:

    Facebook - krainaksiazek.pl
    • książki na zamówienie
    • granty
    • książka na prezent
    • kontakt
    • pomoc
    • opinie
    • regulamin
    • polityka prywatności

    Zobacz:

    • Księgarnia czeska

    • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

    1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

    © 1997-2022 krainaksiazek.pl
         
    KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
    Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
    KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
    Polityka prywatnosci - link
    Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
    Przechowalnia Przechowalnia