• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Get It, Set It, Move It, Prove It: 60 Ways to Get Real Results in Your Organization » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Get It, Set It, Move It, Prove It: 60 Ways to Get Real Results in Your Organization

ISBN-13: 9781563273063 / Angielski / Miękka / 2004 / 220 str.

Mark Graham Brown
Get It, Set It, Move It, Prove It: 60 Ways to Get Real Results in Your Organization Brown, Mark Graham 9781563273063 Productivity Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Get It, Set It, Move It, Prove It: 60 Ways to Get Real Results in Your Organization

ISBN-13: 9781563273063 / Angielski / Miękka / 2004 / 220 str.

Mark Graham Brown
cena 131,39
(netto: 125,13 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 125,88
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Selected As One of "The Year's Best Reference and Reading Material", Industrial Engineer Magazine, December 2004If you seek to produce measurable results in your organization, this book is for you. It provides practical and useful methods that you can use immediately and points out habits you should avoid. Get It, Set It, Move It, Prove It is about getting real results and being able to prove them. The distinct feature of this book is the four-phased model: "Get It" focuses on your leadership's vision and values; "Set It" improves your goals and strategies and their deployment in regard to ethics and regulatory requirements and performance measurement; "Move It" strengthens your relationships with important customers and the management of employees and key work processes; and "Prove It" helps you supply the evidence that your systems are producing high-performance results.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Kierownictwo i motywacja
Business & Economics > Quality Control
Wydawca:
Productivity Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781563273063
Rok wydania:
2004
Ilość stron:
220
Waga:
0.24 kg
Wymiary:
20.22 x 14.48 x 1.27
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

"If your vision is to create business success, then your mission should be to read Mark Graham Brown's book for concise, practical, easy to read, and humorous advice on achieving excellent results without wasting time and effort."



Martin A. Preizler, President and CEO, Physicians Plus Insurance Corp. 09/01/04


"…Mark offers a selection of proven management practices that an organization can quickly and easily adapt to its business needs."



John Ward, Engineering Program Manager, Eastern Municipal Water Dist. 09/01/04


" …This book should be required reading for every decision-maker."



Thomas Hinton, President & CEO, California Council for Excellence 09/01/04


"…The book is easy to read and to comprehend. On the one hand, business jargon and management-fad buzzwords are conspicuously absent. On the other hand, one finds it very useful to relate to the stories and experiences in the book. It makes one think about one's own organization, what kind of things to avoid, and how to better manage the organization's performance…if you are concerned about performance measurement, this book is for you."



Michael Novak, Senior Analyst, IRS Research Reader, Spring 2005 05/13/05


"This book helps novices embarking on new efforts to improve efficiency and effectiveness in an organization by providing a heads-up on dead ends that could rob efforts and energy as well as drivers that could avoid or push through obstacles. Experienced change makers may also be comforted in learning from others out in the field that have experienced the same issues and breakthroughs."



Review

IntroductionPart One - Get It: Know What's ImportantPart Two - Set It: Measure What's ImportantPart Three - Move It: Do What's ImportantPart Four - Prove It: Review What's Important

Mark Graham Brown

Brown, Mark Graham MARK GRAHAM BROWN (Hermosa Beach, CA) is a quality... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia