• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Happy Customers Faster Cash Eastern Europe chapters » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Happy Customers Faster Cash Eastern Europe chapters

ISBN-13: 9781518794582 / Angielski / Miękka / 2015 / 34 str.

Andriy Sichka; Marcel Wiedenbrugge; Cliff Wynn
Happy Customers Faster Cash Eastern Europe chapters Wiedenbrugge, Marcel 9781518794582 Createspace - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Happy Customers Faster Cash Eastern Europe chapters

ISBN-13: 9781518794582 / Angielski / Miękka / 2015 / 34 str.

Andriy Sichka; Marcel Wiedenbrugge; Cliff Wynn
cena 21,76
(netto: 20,72 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 21,69
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Do you struggle with customers who pay late? Are you afraid to lose customers because you want what is rightfully yours? Are you tired of calling customers again and again, hearing the same promises? Then this book is for you. Happy Customers Faster Cash is for business people, either fresh or seasoned, with or without a background in finance, who want to dramatically shorten the time required to convert accounts receivable into cash as well as their 'on the job learning curve' . Read and learn all about getting paid on time and keeping good customer relationships from people who have already been there. - Many practical tips and examples - Learn to better manage and control your own cash flow - Deal with excuses in a customer friendly and effective way - Take the lead and get paid....on time

This edition is part of the full version of Happy Customers Faster Cash Eastern Europe edition.and contains only the chapters related to Eastern Europe. Quotes from the full version:
"The authors have put together an excellent resource for the modern credit & collection manager. The clever and succinct images and graphs alone are worth your investment of time and money - all the rest, and it is considerable, is a bonus "
Tim Paulsen, Author of "Paid in Full," Managing Director International Centre for Professional Collections / T.R. Paulsen & Associates, Canada
"The book is something I would gladly give out as a gift to my clients; it is an excellent learning manual for their team and serves as a "refresher" to the seasoned professional. The book covers areas in great detail where it helps the novice with fundamental skills that allows them to grow in their profession."
Lou Figueroa CCC, President, Credit Decisions International, USA


"This book serves as an excellent resource for enterprises newly, or potentially interested in growing with sustainable margin and profit. For associates and professionals expanding or changing careers, Happy Customers, Faster Cash offers an outside-of-the box treatment of the key areas of importance to the success of any credit and collection organization, regardless of enterprise size. In a concise manner, the reader is introduced to credit analysis techniques, invoice conversion process and practices, the fundamentals of process flow analysis, customer portfolio management and as well, various negotiation and problem resolution solutions, all invaluable to the team spirit required for the highest level of enterprise success. Challenges addressed are real-world oriented and deliver recommendations that contribute to the profitable expansion strategies of any enterprise. It is both readable and digestible for any person interested in any of the topics discussed. Fine work "
Patrick O. Connelly Phd, Founder and CEO Tao Institute for Credit and Risk Management, Clearwater, Florida


Zawartość książki może nie spełniać oczekiwań – reklamacje nie obejmują treści, która mogła nie być redakcyjnie ani merytorycznie opracowana.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Customer Relations
Wydawca:
Createspace
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781518794582
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
34
Waga:
0.06 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.18
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Wiedenbrugge, Marcel Declan Flood

Declan Flood has worked in Cr... więcej >



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia