• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

5 Rules of Consumer Engagement: Tools for Your Marketing Toolbox » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

5 Rules of Consumer Engagement: Tools for Your Marketing Toolbox

ISBN-13: 9781456335595 / Angielski / Miękka / 2011 / 52 str.

Sigal Kremer; Melinda Wooten; Sam Cohen
5 Rules of Consumer Engagement: Tools for Your Marketing Toolbox Sigal Kremer Melinda Wooten Dr Sam Cohen 9781456335595 Createspace - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

5 Rules of Consumer Engagement: Tools for Your Marketing Toolbox

ISBN-13: 9781456335595 / Angielski / Miękka / 2011 / 52 str.

Sigal Kremer; Melinda Wooten; Sam Cohen
cena 27,90
(netto: 26,57 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 27,83
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

In a world where the average consumer walks past a long wall of flat screen TVs priced similarly and can't tell the difference between one versus the other, how do you influence brand choice? As marketers, advertisers and creatives, our job often involves crafting messages that hone preference and drive sales. Sometimes we get lucky and work on a brand with a discernible and important competitive advantage to consumers. But often we work in categories that are increasingly crowded and/or filled with products that have little perceptible difference from competition (at least in the consumer's mind). That's when we dig deeper to uncover the reason our brand should be chosen above all others. We prioritize our messaging strategy, bring it to life and then try not to cringe when we expose it to consumers, holding our breath as they pick apart the communication for what seem small, inconsequential reasons, but add up to deal breakers. Wouldn't it be nice to refine your message before you get to the cringing stage by using a set of psychological principles translated into English? Wait a minute. Psychology? That's heavy stuff. But it doesn't have to be if you have a psychology-to-marketing dictionary, which allows you to transition from high level psychological theory to in the trenches advice. For example: Psychological Diagnosis: A brand that can uniquely assist individuals in negotiating powerful subconscious needs and wishes, while avoiding internal conflicts/pitfalls, will be much more successful in creating a meaningful connection with consumers. Translation: A brand that strikes an emotional chord while communicating - without alienating - will fly off the shelves, while those that don't can't be given away. Whether you're selling automobiles or garden gloves, fast food or blood pressure medication, striking a deep emotional chord is essential to the success of your brand. Your challenge is to uncover these distinct, salient, subconscious consumer needs and wishes and use them to your advantage - in branding, packaging and advertising. The good news is you don't have to get an advanced degree in psychology to do so.


Zawartość książki może nie spełniać oczekiwań – reklamacje nie obejmują treści, która mogła nie być redakcyjnie ani merytorycznie opracowana.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Reklama i promocja
Wydawca:
Createspace
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781456335595
Rok wydania:
2011
Ilość stron:
52
Waga:
0.08 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.28
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Kremer, Sigal Dr. Sam Cohen has a doctorate in clinical social w... więcej >
Wooten, Melinda Dr. Sam Cohen has a doctorate in clinical social w... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia