• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Game Development Tool Essentials » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Game Development Tool Essentials

ISBN-13: 9781430267003 / Angielski / Miękka / 2014 / 220 str.

Paula Berinstein; Nicusor Nedelcu; Alessandro Ardolino
Game Development Tool Essentials Paula Berinstein Nicusor Nedelcu Alessandro Ardolino 9781430267003 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Game Development Tool Essentials

ISBN-13: 9781430267003 / Angielski / Miękka / 2014 / 220 str.

Paula Berinstein; Nicusor Nedelcu; Alessandro Ardolino
cena 181,38
(netto: 172,74 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 173,31
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Game Development Tool Essentials provides must-have tips and tricks from industry professionals for strengthening and streamlining your game tools pipeline. Everyone knows the game tools pipeline is important, but in the current environment of shrinking budgets and increased time pressure, developers often have to settle for inefficient, ad hoc, messy pipelines. This unique book will break you out of that cycle. The practical, expert insights contained within will enable you to work faster and more efficiently, so you can spend more time making cool things. Game Development Tool Essentials pools the knowledge and experience of working developers over four critical aspects of the game tools pipeline: asset and data management, geometry and models, Web tools, and programming. Within those sections, you will learn cutting-edge techniques on essential subjects such as COLLADA rendering, exporting and workflow; asset management and compiler architecture; and moving tools to the cloud. If you're a game developer, you need Game Development Tool Essentials.

  • Covers readily available tools and tools developers can build themselves.
  • Presents 96 code samples, 81 illustrations, and end-of-chapter references.
  • Special chapter on moving tools to the cloud.

Kategorie:
Informatyka, Bazy danych
Kategorie BISAC:
Computers > Computer Science
Computers > Languages - General
Computers > Programming - Games
Wydawca:
Springer
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781430267003
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
220
Waga:
0.38 kg
Wymiary:
23.5 x 19.1 x 1.17
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Part 1: Asset and Data Management

  1. Plug-in based Asset Compiler Architecture
  2. Asset Data Management
Part 2: Geometry and Models

  1. 3D Format Conversion
  2. Building Procedural Geometry Using MAXScript
  3. A Uniform Geometry Workflow for Animated Feature Films
  4. Rock-solid Content Pipeline with the COLLADA Conformance Test Suite
  5. Rendering COLLADA Assets on Mac OS X with Scene Kit
  6. COLLADA Exporter for Unity Developers in the Unity Asset Store
Part 3: Web Tools
  1. Utilizing HTML, CSS, and JavaScript to Create Rich Debugging Information
  2. Moving Tools to the Cloud: Control, Configure, and Monitor your Game with WebSocket
Part 4: Programming
  1. Decoupling Game Tool GUIs from Core Editing Operations
  2. Building a Game Prototyping Tool for Android Mobile Devices
  3. Engineering Domain-specific Languages for Games

Paula Berinstein is the author of numerous how-to books and articles and former producer/host of The Writing Show podcast. She wrote the COLLADA CTS for the Khronos Group and is a former member of the Khronos COLLADA work group.

Berinstein, Paula Paula Berinstein is the author of numerous how-to ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia