• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Motherhoods, Markets and Consumption: The Making of Mothers in Contemporary Western Cultures » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Motherhoods, Markets and Consumption: The Making of Mothers in Contemporary Western Cultures

ISBN-13: 9781138206106 / Angielski / Miękka / 2016 / 280 str.

Stephanie O'Donohoe; Margaret Hogg; Pauline Maclaran
Motherhoods, Markets and Consumption: The Making of Mothers in Contemporary Western Cultures Stephanie O'Donohoe Margaret Hogg Pauline Maclaran 9781138206106 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Motherhoods, Markets and Consumption: The Making of Mothers in Contemporary Western Cultures

ISBN-13: 9781138206106 / Angielski / Miękka / 2016 / 280 str.

Stephanie O'Donohoe; Margaret Hogg; Pauline Maclaran
cena 253,60 zł
(netto: 241,52 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 246,78 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This edited collection brings together a range of international studies to explore the role of markets and consumption in the making of mothers. Combining personal accounts from many mothers with different theoretical perspectives, this book examines how marketing and consumer culture constructs particular images of what mothers are, what they should care about and how they should behave.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Marketing - General
Family & Relationships > Parenting - Motherhood
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138206106
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
280
Waga:
0.40 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.5
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

1. The Making of Mothers  Part I: Motherhood as an Ideological, Mediated Project  2. Motherhood in the Movies, 1942-2010: Social Class Mobility and Economic Power  3. Designing Mothers and the Market: Social Class and Material Culture  4. How to be a Mother: Expert Advice and the Material Subject  5. Negotiations of Motherhood: Between Ideals and Practice  Part II: Feeding Motherhood  6. "It won't do her any Harm" they said, "Or they wouldn't put it on the Market": Infant Weaning, Markets and Mothers' Narratives of Trust  7. Contesting Food: Contesting Mothering?  8. Food, Cooking and Motherhood amongst Bosnian Refugees in Sweden  9. Images of Motherhood: Food Advertising in Good Housekeeping Magazine, 1950-2010  Part III: Motherhood, Consumption and Transitions  10. Bouncing Back: Reclaiming the Body from Pregnancy  11. Managing Pregnancy Work: Consumption, Emotion and Embeddedness  12. Engaging with the Maternal: Tentative Mothering Acts and the Props of Performance  13. Mothers and their Empty Nests: Employing Consumption Practices to Negotiate a Major Life Transition  14. Whose Work is it Anyway?: The Shifting Dynamics of Accountability and Responsibility in Family Mealtime Practices  Part IV: Consumption and Contested Motherhood Identities  15. Mothering, Poverty and Consumption  16. On Markets and Motherhood: The Case of American Mothers of Children Adopted from China  17. Spectacular Pregnancy Loss: The Public Private Lives of the Santorums and Duggars at the Intersection of Politics, Religion and Tabloid Culture  18. Pregnancy, Privacy and Personhood in the Consumer Socialization of Expectant Mothers

Stephanie O’Donohoe is Professor of Advertising and Consumer Culture at the University of Edinburgh, UK

Margaret Hogg is Fulgoni Professor of Consumer Behaviour and Marketing at Lancaster University Management School , UK

Pauline Maclaran is Professor of Marketing and Consumer Research at Royal Holloway, University of London, UK

Lydia Martens is Senior Lecturer in Sociology at Keele University, UK

Lorna Stevens is Senior Lecturer in Marketing at the University of the West of Scotland, UK



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia